Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Chcesz rozpocząć karierę zawodową w IT? Interesujesz się cyberbezpieczeństwem? Jesteś na bieżąco z trendami technologicznymi? Cenisz sobie swobodną atmosferę pracy z zachowaniem profesjonalizmu? Chcesz uczyć się i rozwijać pod okiem najlepszych...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników systemów informatycznych Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (pomoc w zakresie konfiguracji aplikacji biurowych i systemów biznesowych) Instalacja i konfigurowanie oprogramowania...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-18

    Key Responsibilities Participate in in-depth incident handling Escalation point for 1st line support Ownership e2e for 2nd line support Analysis, coaching and mentoring of 1st line support team Incident management for critical and high severity...

  • 3 lokalizacje 2018-12-18

    Zakres obowiązków Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizować prace w zakresie: pierwszej linii wsparcia – (kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami), monitorowania infrastruktury oraz aplikacji , obsługi incydentów...

  • o firmie

    Brno, Czechy 2018-12-18

    Point of contact for L1 Service Desk Continual service improvement activities Investigating issues engaging with problem management...

  • Łódź, łódzkie 2018-12-18

    If You are a people person, enjoy collaborating with and celebrating successes with a young and energetic team, then this opportunity might be for you! Responsibilities: Initial point of contact for customers seeking assistance Adherence to...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it specialist 1st level support

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-18

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. 17 stycznia Godziny pracy: Praca zmianowa: 8-16 7-15 15-23 23-7 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Praca zdalna: ✖ Telefon służbowy: ✖ Podróże służbowe: ✖ Kontakt z...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-18

    Description: As part of the CCRO (Chief Compliance and Regulatory Affairs Office) Robotics Team we are looking to improve the end user computer experience for the employees of the CCRO organization by delivering low-cost and easy-to-implement...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Główne zadania: Wsparcie klientów wewnętrznych firmy w zakresie usług świadczonych przez IT Bieżące rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym Obsługa zgłoszeń oraz monitorowanie statusu ich realizacji w systemie...

  • 2 lokalizacje 2018-12-18

    Take a look what we require: English language (B1 level is a minimum) At least 1 year experience in IT field Open mind and good communication skills Initiative and self – reliance during tasks handling Willingness to learn Our working time...

  • Łódź (okolice), Teolin (pow. łódzki wschodni), łódzkie 2018-12-17

    Główne zadania: obsługa pierwszej linii wsparcia użytkowników systemów komputerowych, rejestracja, klasyfikowanie i przydzielanie nadchodzących zgłoszeń oraz nadawanie im odpowiednich priorytetów, zdalna oraz „na miejscu” obsługa pracowników...

  • 3 lokalizacje 2018-12-17

    If you are experienced Database Administrator with fluent English please read on! Your responsibilities: Administration of Databases Administration of BI Platforms Migration of Databases to newest versions Installation of different availability...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-16

    Czego możesz się u nas nauczyć? diagnozowania i rozwiązywania błędów w obsługiwanych systemach IT pracy w zespole i jednocześnie odpowiedzialności za powierzone indywidualne zadania obsługi systemu JIRA w roli serwisanta zgłoszeń na pierwszej...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-16

    Miejsce pracy: Poznań ZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca w charakterze rezydenta w dziale IT globalnej firmy działającej na rynku farmaceutycznym rejestracja, realizacja i aktualizacja zgłoszeń użytkowników końcowych/klientów wewnętrznych dotyczących:...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-15

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Cybernetyki 21 Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: obsługa zgłoszeń serwisowych (pierwsza linia wsparcia), konfiguracja systemów operacyjnych, telefonów komórkowych i aplikacji zgodnie z firmowym standardem...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-15

    Co będzie należało do Twoich obowiązków: Będziesz uczestniczył w operacjach mających na celu zapewnienie naszym jednostkom i pracownikom sprawnego działania systemów informatycznych i łączności - pierwsza linia wsparcia. Zakres Twoich działań...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2018-12-15

    As a Junior HR Systems Specialist you will help support the ongoing implementation, administration, and further development of the cloud application SuccessFactors in William Demant Holding (WDH) companies globally. You will be part of a local HR...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-15

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-15

    Description Jacobs support designing High Tech manufacturing facilities across the globe and have a hand in transforming tomorrow. Responsibilities: Providing first line support for workstations, servers, application software and hardware...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-15

    Your responsibilities will be : Acting as a 1st Level Support for all questions around the electronic workplace in the international environment with about 4000 employees, Acting as a single point of contact for all dysfunctions and questions via...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-12-14

    Jakie będą Twoje główne obowiązki na stanowisku? Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon, Klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, Współpraca z...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-14

    Duties: Maintenance and support of the existing application base on C#, .Net,/MVC, Jquery/JSON, AZURE, Angular ets., monitoring the support mailbox, working with databases, Ensuring support tickets are captured fully and correctly Managing the...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-14

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Provide run & support services to your colleagues (EU/EEMA region) related to SAP system Analyze functional incidents, propose fixes & solutions Cooperate with suppliers in order to properly manage the delivery of best quality...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-12-14

    Your tasks: Leading internal IT Help Desk Team, allocating tickets, conducting quality checks Providing a management escalation point for incidents and service requests handled by the Team Ensuring that all contractual SLA’s are met uptime and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-14

    Tasks: Constantia IT Users daily support (1st Level Support/ 2nd Level Support) in the area of systems/ applications, IT infrastructure, hardware; troubleshooting (1st Level Support/ 2nd Level Support) in the area of the application, IT...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-14

    DUTIES: Receiving (answering phone calls from end users) and registering Service Requests Troubleshooting thanks to the knowledge of client business applications Transfer/Escalation of SR’s to other Support Groups Keeping track of and follow up...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-14

    Wspierając Zespół Infrastruktury IT będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie Zespołu IT w realizacji bieżących działań oraz w projektach; Pierwszą linię pomocy dla użytkowników w zakresie stacji roboczych, laptopów, telefonów komórkowych, drukarek...

  • Poznań (okolice), Suchy Las (pow. poznański), wielkopolskie 2018-12-14

    Zadania: instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi utrzymywanie i aktualizacja bazy zasobów klienckich instalowanie oprogramowania użytkowego obsługa zgłoszeń helpdesk...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-14

    Razem z Zespołem będziesz odpowiedzialny/na za pierwszą linię wsparcia technicznego dla użytkowników. Szukamy osoby nastawionej na dobrą komunikację z użytkownikami po stronie biznesu, chętnej do zapewnienia dobrej jakości wsparcia w przypisanych...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2018-12-14

    Primary Responsibilities Troubleshoots various hardware, software, and network operating problems via the phone, email, chat and remote control tools, and involves technical resources to ensure resolution Applies understanding and knowledge of...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2018-12-13

    RESPONSIBILITIES Deliver 2nd level support to WDH companies worldwide, including troubleshooting, analysis and improvement of Network Infrastructure; Interact with business and 1st line support to understand needs perform analysis, design and...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-13

    We Offer The IMM (Internal Model Method) programme is a multiphase, multi-year initiative designed to reduce operational costs for the IB. It consists from several front-to-back projects including: S-EPE that addresses the BASEL III regulation by...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-12-13

    The 1st Line Support team are responsible for maintaining and enhancing the service we deliver to our clients by effectively: Managing all tickets logged into the queue Managing client communication on all tickets Conducting proactive and...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-12

    Opis stanowiska: Praca w zespole ServiceDesk dla klientów niemieckojęzycznych, Rejestracja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym i ich zdalna realizacja na bazie posiadanych procedur, Dystrybucja zgłoszeń wykraczających poza zakres kompetencji do...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-12-11

    Scope of responsibilities: Successful delivery of service to SLA, providing an enhanced user experience in the global service line through solutions that are cost effective Provide 1st and 2nd line remote support, incident and problem management...

  • Olsztynek, warmińsko-mazurskie 2018-12-11

    Place of work: Ameryka near Olsztynek ...

  • wielkopolskie 2018-12-11

    Jako pierwsza linia wsparcia, będziesz odpowiedzialny za bezpośrednią pomoc użytkownikom w zakresie stacji roboczych, laptopów, telefonów komórkowy, drukarek sieciowych, aplikacji, itp. Do Twoich obowiązków będzie należało również instalowanie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-11

    Job ID #: 9964 Functional Area: IT Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-12-10

    Your role will be to deliver support for various SAP BI topics within all Salling Group units. You will be responsible for monitoring, troubleshooting of all relevant SAP BI processes and system assets. You will become a subject matter expert for...