Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.08.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Certyfikaty poświadczające znajomość technologii IT Umiejętności developerskie (skryptowanie, automatyzacja) Znajomość AGILE / SCRUM / ITIL ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.08.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.08.2018

    Duties: Take ownership of issues, prioritization, fault diagnosis, tracking progress A key point of contact regarding operational support activities for the IT Business counterparts Providing application and technical support to internal and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it specialist 1st level support

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.08.2018

    Opis stanowiska: Pracownik zatrudniony na tym stanowisku powinien być osobą samodzielną, zaangażowaną i dokładną, posiadającą zainteresowania związane z informatyką i jej zastosowaniem w biznesie. Cierpliwość i umiejętność spokojnego odpowiadania...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 16.08.2018

    Duties: Providing remote 1st line support to end-users Analyzing problems related to software and hardware & putting correct resolution in place Opening, closing & monitoring of the incidents in the ticketing system Contacting with the end-user...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 16.08.2018

    As an Application support consultant you have a chance to globally support HR admins’ by supporting users, fulfilling their needs and solving problems. Moreover, you will gain experience in participation in international projects targeting...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.08.2018

    Responsibilities: Providing first line support for workstations, servers, application software and hardware Diagnosing and resolving issues related to user account management, verification of accounts, MS Office and Windows Handling end users...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 15.08.2018

    Purpose of Role: Purpose of The Service Desk Expert (2nd Line) role is to provide responsive, professional and competent technical, 2nd line support of incidents. Key activities: Technical Capability. Work within a team supporting end users with...

  • Kielce, świętokrzyskie 15.08.2018

    Opis stanowiska pracy: Wewnętrzna pierwsza linia wsparcia IT w firmie międzynarodowej Zapewnienie wsparcia telefonicznego użytkownikom w odpowiedzi na zgłoszenie serwisowe Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz softwareowych,...

  • Katowice, śląskie 15.08.2018

    Essential: At least 2 years of experience in a technical role and good knowledge of PHP, version control (preferably git), relational databases (preferably mySQL and PostgreSQL) Good communication in Polish and English. The team in Katowice will...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of French language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • Warszawa, mazowieckie 14.08.2018

    Do zespołu Utrzymania Infrastruktury i Usług szukamy pracownika na stanowisko IT Operator / Junior IT Administrator. Poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w branży IT, szybko przyswajających nową wiedzę i chcących poznać innowacyjne...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Italian language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Dutch language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Turkish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Finnish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • Łódź, łódzkie 14.08.2018

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Pełnienie funkcji pierwszej linii wsparcia dla klientów firmy, udzielanie niezbędnych informacji; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Nadzór nad procesem przyjmowania i realizacji zleceń –...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Danish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • Kraków, małopolskie 14.08.2018

    Responsibilities: Provide Salesforce applications support for internal users (Tier 2) Communicate via Jira ticketing system (telephone support not required) Troubleshoot Salesforce platform/performance bugs, reporting errors and integration...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 14.08.2018

    Workplace: Gdynia ...

  • Warszawa, mazowieckie 13.08.2018

    Opis stanowiska: Do obowiązków przyszłego pracownika będzie należało wdrażanie nowych klientów i obsługa merytoryczna zagadnień w zakresie kadr i płac. W ramach realizowanych zadań będziesz m.in.: Przeprowadzać analizę procesów kadrowych i...

  • Łódź, łódzkie 12.08.2018

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Pełnienie funkcji pierwszej linii wsparcia dla klientów firmy, udzielanie niezbędnych informacji; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Nadzór nad procesem przyjmowania i realizacji zleceń –...

  • Katowice, śląskie 12.08.2018

    Zakres obowiązków: Klasyfikacja przychodzących maili według wyznaczonych instrukcji Zapewnienie pierwszej linii wsparcia odpowiadając na pytania użytkowników Analiza problemów użytkowników i ich zapytań Odpowiedzi na zapytania mailowe według...

  • Warszawa, mazowieckie 12.08.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę i eskalację zgłoszeń zgodnie z przyjętymi procedurami Wsparcie techniczne końcowych użytkowników Diagnozę i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów Instalację,...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 10.08.2018

    Opis stanowiska: Osoba pracująca na stanowisku IT Service Desk Junior Technician będzie odpowiedzialna za obsługę, wsparcie oraz identyfikację i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez restauracje. Osoba pracująca w 1 linii wsparcia będzie...

  • Wrocław, dolnośląskie 07.08.2018

    Role Overview & Responsibilities We are looking for a talented Customer Service Engineer to help us deliver an outstanding customer experience. Your primary role will be to focus on ensuring our customers are 100% happy and that their issues and...

  • 3 lokalizacje 07.08.2018

    Your responsibilities: Provide user support primarily for Client Hardware, Windows Operating System and Office environment to complete workflow tasks, incidents and requests Strive for a high 1st level support solution rate to gain high level of...