reklama

Praca it specialist 1st level support, Polska

Mamy dla Ciebie 25 ofert
    • Bydgoszcz
    Praca w telefonicznej Obsłudze Klienta sprawia Ci przyjemność? Komunikatywność to twoja największa zaleta? Interesuję Cię praca i rozwój w branży IT? Jeśli odpowiedziałeś "TAK", to zapraszamy Cię do budowania IDEAlnego zespołu razem z nami!...
    opublikowana: 18 kwietnia 2019
    • Kraków
    Description Currently we are looking for candidate for SAP Supply Chain support position in our Shared Service Centre in Krakow. In your role and as a member of a new team of professionals you will have the opportunity to not only address a wide...
    opublikowana: 18 kwietnia 2019
    • Szczecin
    Specjalista Helpdesk – 1/2 linia wsparcia - w zespole IT. Będziesz odpowiedzialna/y za identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych, szkolenia użytkowników, przygotowywanie wewnętrznej dokumentacji, konfigurację komputerów dla nowych...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Piaseczno
    T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy! Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś! Twoją rolą będzie:...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Warszawa
    On this position you will be delivering 1 st line desktop support, answering support queries by phone, email and directly; ensuring proactive communication to line-of-business on incidents, requests and changes. You will be liaising with 2 nd /3...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Responsibilities Opening, monitoring and updating of incidents in the ticketing system Providing 1st and 2nd line IT support Initial troubleshooting with customers using knowledge scripts Escalating issues to 3rd line / development where required...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Wrocław
    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Kraków, Zabierzów (pow. krakowski)
    Working hours: Flexible working hours from 7/8 am till 11/12 noon or else from 1/2 pm till 4/5 pm. Technical Requirements: Windows Operating systems MS Office Suite: MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint, MS-Outlook Internet browsers (e.g. Explorer,...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Kraków
    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
    • Kraków
    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...
    opublikowana: 17 kwietnia 2019
reklama