Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Bydgoszcz, Toruń, kujawsko-pomorskie 19.06.2018

    W związku z planowanym rozszerzeniem działalności Sii na rejon kujawsko-pomorski, poszukujemy Specjalistów ds. Wsparcia IT z Bydgoszczy i Torunia. Wyzwania przed Tobą: Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i...

  • Głuchów (pow. kutnowski), łódzkie 19.06.2018

    Your main tasks will include: 1st and 2nd level support for workplace systems (Windows) and production sites (Linux); Troubleshooting in desktop, printer and mobile area; Setup and upgrading of workplaces and infrastructure; Monitoring of network...

  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie 19.06.2018

    Twoim zadaniem będzie: telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, dokumentowanie powstałych akcji w...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.06.2018

    #zadania świadczenie usług pierwszej linii wsparcia odbieranie połączeń telefonicznych i zgłoszeń mailowych od użytkowników końcowych rozwiązywanie drobnych incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym diagnozowanie mniejszych problemów...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.06.2018

    Zakres obowiązków: Zapewnianie poprawnego użycia systemu transportowo-logistycznego Atlas Wsparcie użytkowników systemu, jako pierwsza linia kontaktu i rozwiązywanieproblemów przez nich zgłaszanych Monitorowanie i raportowanie wszelkich...

  • Warszawa, mazowieckie 19.06.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.06.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Znajomość protokołów sieciowych Wiedzę z zakresu usług sieciowych Podstawy konfiguracji Firewall, Proxy, Load balancer, WAF ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it specialist 1st level support

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.06.2018

    Responsibilities: Providing first line support for workstations, servers, application software and hardware Diagnosing and resolving issues related to user account management, verification of accounts, MS Office and Windows Handling end users...

  • Wrocław, dolnośląskie 18.06.2018

    Would you like to take on responsible tasks? Pro-active monitoring of all relevant system components of the global production EDI system "Axway TSIM" Provide level 1 and 2 EDI support incident management with resolution and root cause analysis...

  • Kraków, małopolskie 18.06.2018

    Financial Crime Threat Management (FCTM) is part of the Global Standards & Compliance, and aims to detect and prevent illicit actors' access to the global financial system through constant vigilance. It aims to provide predictive and timely...

  • 2 lokalizacje 18.06.2018

    Zadania: Wsparcie prac działu IT w zakresie codziennej działalności operacyjnej, Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych dla stacji roboczych oraz serwerów, Rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.06.2018

    Are you looking for a consulting job within the IT and accounting area, while including interaction with Dutch customers on a regular basis? Are you outgoing, detail-oriented, and customer-focused? Do you enjoy learning new technologies? This is...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Troubleshooting Multitasking English We are looking for a 1st Line of Support in the banking area. You will get the chance for long career plan and take on a role with real responsibility and impact, learn new skills in the Finance area and gain...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.06.2018

    Tasks: First point of contact for our customers Answering questions about SAP by phone, e-mail and ticket system Creation, acceptance and systematic processing of inquiries and faults in 1st level support with the used ticket systems Maintenance...

  • Poznań, wielkopolskie 17.06.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • Katowice, śląskie 17.06.2018

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.06.2018

    Purpose of Role: Purpose of The Service Desk Expert (2nd Line) role is to provide responsive, professional and competent technical, 2nd line support of incidents. Key activities: Technical Capability. Work within a team supporting end users with...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.06.2018

    Variety and Challenge. Growth and Opportunity. In the retail business, we move fast. We’re always adapting, evolving and innovating. And the fast pace brings variety and challenge, along with continued growth and opportunity. Explore career...

  • Swarzędz (okolice), Jasin (pow. poznański), wielkopolskie 16.06.2018

    Jakie są zadania na tym stanowisku? Bieżąca obsługa użytkowników wewnętrznych (pierwsza linia wsparcia w zakresie diagnostyki i rozwiązywania incydentów) Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie z ustalonymi standardami firmy...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.06.2018

    Your role: Help end-users with proper execution of theirs tasks Gather information about the issues form end users Implement configuration changes in current environment Work on POC installations of new solutions ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 15.06.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Certyfikaty poświadczające umiejętności branżowe ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.06.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny: Bieżące wsparcie dla użytkowników infrastruktury i systemów IT, I linia helpdesku Instalacja oraz administracja stacjami roboczymi Windows, ...

  • Piotrków Trybunalski, łódzkie 14.06.2018

    Zadania: Wspieranie użytkowników w obszarze IT (sprzęt, oprogramowanie): bieżące wsparcie w obszarze IT dla użytkowników końcowych, zgodnie z normami i procedurami korporacyjnymi – pierwsza linia wsparcia, zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej...

  • Poznań, wielkopolskie 14.06.2018

    Your tasks: Maintenance and troubleshooting of ICT Including working as Single point of contact for end users and end user devices. Capable of Error analysis, Handling of troubleshooting and documentation. Budget Planning and Material...

  • Poznań, wielkopolskie 13.06.2018

    We’re looking for a IT Support Specialist (m/f) to join our Business IT team. The Business IT team is responsible for maintaining office IT infrastructure as well as developing and administering internal systems. The team supports OLX globally...

  • Warszawa, mazowieckie 13.06.2018

    We are looking to recruit an experienced IT Helpdesk who will be responsible for the supporting all business units within KRM with IT related issues/matters. Responsibilities: Installing, configuring and maintenance of hardware and software....

  • Łódź, łódzkie 13.06.2018

    Requirements Min. 4 years of experience in Unix/LINUX Knowledge of WebSphere Application Server (or similar) WebSphere Application Server (or similar) 2nd Line of Support background and experience as an Application Support Engineer Knowledge of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.06.2018

    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: Obsługa systemu helpdesk (1-sza linia wsparcia); Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników systemów IT w Polsce: Centrala, Zakłady Produkcyjne oraz zdalne wsparcie użytkowników w krajach...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 13.06.2018

    W zespole, do którego dołączysz będziesz: przyjmował i realizował zgłoszenia (incydenty i wnioski o usługę) od użytkowników pracował bezpośrednio i zdalnie na pierwszej linii wsparcia technicznego zajmował się rozwiazywaniem problemów związanych...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 13.06.2018

    WHAT YOU CAN EXPECT An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdańsk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous...

  • 2 lokalizacje 12.06.2018

    Responsibilities Provide high level of services to the customer Respond to customer inquiries Delivering 1st line suport Diagnosing and solving customer’s queries over the phone, or remote connection ...

  • o firmie

    Starogard Gdański, Tczew, Wędkowy (pow. tczewski), pomorskie 11.06.2018

    W 2016R. DO PRODUKCJI OKIEN I DRZWI WYKORZYSTYWALIŚMY SZKŁO, KTÓRE MOGŁOBY POKRYĆ 128 BOISK DO PIŁKI NOŻNEJ. W OSTATNIM ROKU Z WIOSKI OKIENNEJ WYJECHAŁO 6125 TIRÓW Z GOTOWYMI PRODUKTAMI. NA POCZĄTKU 2017R. LICZBA NASZYCH PRACOWNIKÓW WYNIOSŁA...

  • Warszawa, mazowieckie 11.06.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę i eskalację zgłoszeń zgodnie z przyjętymi procedurami Wsparcie techniczne końcowych użytkowników Diagnozę i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów Instalację,...

  • Warszawa, mazowieckie 11.06.2018

    Obszar: odpowiedzialność za obszary: Administracja IT, Wsparcie IT wdrażanie oprogramowania oraz sprzętu zapewnienie wsparcia użytkowników końcowych we Fraikin dotyczącego rozwiązań IT oraz biznesowych zapewnienie wsparcia technicznego podczas...

  • Gdańsk, pomorskie 11.06.2018

    Responsibilities handling escalation calls and tickets from users, resolving technical issues and following the defined processes while attempting to resolve the L1 incidents, identifying areas for improvement, delivering best quality service to...

  • 3 lokalizacje 10.06.2018

    Responsibilities Provide 1st line IT support Perform assessment, triage, research and resolution of basic incidents and requests Customer support via telephone and e-mail Registration of problems in the database Monitoring of applications Closing...

  • 2 lokalizacje 10.06.2018

    Twoje zadania: koordynowanie usługi Service Desk świadczonej dla wszystkich użytkowników systemów informatycznych w Grupie Żywiec współpracę z globalnym partnerem Heinekena w obszarze usługi Service Desk nieustanne doskonalenie i zwiększanie...