Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    What would you do as a Mainframe Level 2 Analyst: Play a key role in providing support for our operations. You will also be part of implementation of cutting edge solutions for Mainframe Operation Support Partner with L1 & L3 teams to ensure high...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Wyzwania , jakie na Ciebie czekają: obsługa zgłoszeń serwisowych (pierwsza linia wsparcia) konfiguracja systemów operacyjnych, telefonów komórkowych i aplikacji zgodnie z firmowym standardem bezpieczeństwa zarządzanie kontami użytkowników w AD...

  • Katowice, śląskie 18.09.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Doświadczenie w samodzielnym wdrażaniu, konfiguracji i integracji aplikacji monitoringu typu umbrella np. Omnibus/Netcool, ProActiveNet Min. 1 rok doświadczenia w programowaniu i skryptowaniu w co najmniej jednym z...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Main responsibilities: Providing 1st and 2nd line support Supporting Microsoft based ICT systems Direct contact with customers / end users Tickets dispatching and handling Following Service Level Agreements An Ideal Candidate profile: At least 2...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.09.2018

    Obowiązki: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów z międzynarodowych rynków Obsługa wiadomości e-mail i chatów z zapytaniami klientów Dbanie o najwyższy standard i satysfakcję klienta Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it specialist 1st level support

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 16.09.2018

    Nasza oferta: Dział IT Support w Centrum Usług Wspólnych jest częścią globalnego zespołu ITS, który dostarcza usługi IT oraz usprawnia procesy biznesowe, zapewniając ich ustandaryzowane i spójne działanie w całej Grupie Salling. Jako pracownik...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.09.2018

    Miejsce pracy: Wrocław, ul. Wagonowa 2 ...

  • Szczecin (okolice), Gardno (pow. gryfiński), zachodniopomorskie 14.09.2018

    Your main tasks will include: 1st and 2nd level support for workplace systems (Windows) and production sites (Linux); Troubleshooting in desktop, printer and mobile area; Setup and upgrading of workplaces and infrastructure; Monitoring of network...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 14.09.2018

    Praktykant w Dziale Administracji Systemów IT Miejsce pracy: Łódź Proponowane ścieżki rozwoju: Pierwsza linia wsparcia Administrator systemów informatycznych W trakcie praktyk : Poznasz specyfikę pracy na pierwszej linii obsługi środowiska IT, w...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 13.09.2018

    What will you be doing? Delivering 2nd level support to DGS and other WDH sales companies worldwide including troubleshooting, analysis and improvement of infrastructure in 24X5 working pattern. Interacting with business and 1st line support to...

  • Rzeszów, podkarpackie 13.09.2018

    The successful candidate will provide technical support to Southco's global systems and users, assisting the users with hardware and software problems via phone, email and web requests. Main duties: User support: PROVIDING 1ST LINE TECHNICAL...

  • Legnica, dolnośląskie 13.09.2018

    Description: The IT Support Specialist is the first contact for end users for all IT related inquiries. He/she provides solutions or workarounds and fulfills service requests. Scope of duties: Advise end users on hardware and software usage....

  • Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Wsparcie pracowników firmy Przyjmowanie, rejestracja i realizacja zgłoszeń w ramach pierwszej linii wsparcia Klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do zespołów pozostałych linii...

  • Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Pomoc w pierwszej linii wsparcia IT / Helpdesk, Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa problemów zgłaszanych przez użytkowników, Konfigurowanie nowych środowisk pracy, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 12.09.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Katowice, śląskie 12.09.2018

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • Warszawa, mazowieckie 12.09.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę i eskalację zgłoszeń zgodnie z przyjętymi procedurami Wsparcie techniczne końcowych użytkowników Diagnozę i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów Instalację,...

  • o firmie

    Zamość, lubelskie 12.09.2018

    Zadania: bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi) rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i...

  • Wrocław, dolnośląskie 11.09.2018

    Jakie będą Twoje główne obowiązki na stanowisku? Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon, Klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, Współpraca z...

  • Warszawa, mazowieckie 11.09.2018

    Your responsibilities will be : Acting as a 1st Level Support for all questions around the electronic workplace in the international environment with about 4000 employees, Acting as a single point of contact for all dysfunctions and questions via...

  • Warszawa, mazowieckie 11.09.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie techniczne klienta - rozwiązywanie problemów za pomocą e-mail i telefonu, zarządzanie kontami i konfiguracja usług Oktawave, wsparcie klienta w zakresie spraw operacyjnych – umowy, płatności, status...

  • Łódź, łódzkie 11.09.2018

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Pełnienie funkcji pierwszej linii wsparcia dla klientów firmy, udzielanie niezbędnych informacji; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Nadzór nad procesem przyjmowania i realizacji zleceń –...

  • 2 lokalizacje 11.09.2018

    Czym zajmiesz się na stanowisku? Zajmiesz się codziennym mailowym i telefonicznym rozwiązywaniem problemów w języku angielskim, z przewagą komunikacji mailowej . Zapewnisz klientom wsparcie w obszarze hardware (np. komputer, drukarka, serwer,...

  • Wrocław, dolnośląskie 09.09.2018

    Would you like to take on responsible tasks? Your role will be to deliver 1st and 2nd level IT support for various SAP Foreign Trade (SAP SD-FT/MM-FT) and SAP Global Trade Services (GTS) topics. Your role will include monitoring, troubleshooting...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 08.09.2018

    Rozwiązywanie problemów IT jako pierwsza linii wsparcia Analizę zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych, aplikacyjnych czy sieciowych Koordynację zgłoszeń Instalację oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 08.09.2018

    As a fast growing Shared Service Centre (SSC) we are looking for an Infrastructure Support Engineer. As a member of European Infrastructure Team you will perform 1st and 2nd line, desk-side support for IS Incidents and Problems, including...

  • Warszawa, mazowieckie 05.09.2018

    Duties: Providing face to face support as well as over the telephone and email Remotely, troubleshooting Windows PC hardware and software faults Take responsibility for maintaining IT equipment’s Inventory database Monitor and report license...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 04.09.2018

    Description: As part of the CCRO (Chief Compliance and Regulatory Affairs Office) Robotics Team we are looking to improve the end user computer experience for the employees of the CCRO organization by delivering low-cost and easy-to-implement...