Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 17.11.2018

    Zespół Informatycznego Wsparcia Operacji (ZIWO) w ProService zajmuje się obsługą złożonego środowiska IT, które przetwarza setki tysięcy transakcji finansowych dziennie. Twoje obowiązki będą obejmowały między innymi obsługę i nadzór nad systemami...

  • 3 lokalizacje 17.11.2018

    Obowiązki: Monitorowanie sieci oraz systemów klienckich Wsparcie techniczne w zakresie I i II linii Monitorowanie oraz nadzór nad poprawnym działaniem systemów w Data Center Konfiguracja systemów monitoringu Obsługa systemów Kontroli Dostępu,...

  • Kraków, małopolskie 17.11.2018

    Requirements: 2 years of hands-on experience with SAP system in one of the modules (finance, purchasing, sales or logistics) 3 years of professional experience in business department or IT/IS area Understanding of key IS Solution Management...

  • 16 lokalizacji 17.11.2018

    The person employed in this position will be responsible for: Support business systems (windows, MS Office, websites, in-house systems) used in UK Operations, Provide 1st line support and deal with tickets in an efficient manner, Work in...

  • 2 lokalizacje 17.11.2018

    Opis oferty Chciałabyś/ Chciałbyś zarządzać procesami Incident Management, Request for Administration ? Nieustannie je doskonalić ze szczególnym naciskiem na zgodność z ideą DevOps? Posiadasz umięjętności przywódcze? Inspirujesz, angażujesz i...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 16.11.2018

    W zespole, do którego dołączysz będziesz: przyjmował i realizował zgłoszenia (incydenty i wnioski o usługę) od użytkowników pracował bezpośrednio i zdalnie na pierwszej linii wsparcia technicznego zajmował się rozwiazywaniem problemów związanych...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.11.2018

    Are you up for a challenge? Inquisitive and self-driven? Will you make a difference to our company and your colleagues around you? If the answer is yes, then we’d like to hear from you. ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it specialist 1st level support

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 16.11.2018

    We Offer The IMM (Internal Model Method) programme is a multiphase, multi-year initiative designed to reduce operational costs for the IB. It consists from several front-to-back projects including: S-EPE that addresses the BASEL III regulation by...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 16.11.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.11.2018

    Are you inquisitive and self-driven? Will you make a difference to our company and your colleagues around you? If the answer is yes, then we would like to hear from you. ...

  • Warszawa, mazowieckie 16.11.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługę i eskalację zgłoszeń zgodnie z przyjętymi procedurami Wsparcie techniczne końcowych użytkowników Diagnozę i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów Instalację,...

  • Kraków, małopolskie 16.11.2018

    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalna obsługa Klienta w języku polskim i hiszpańskim (z przewagą w języku polskim) Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.11.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • Warszawa, mazowieckie 15.11.2018

    ...

  • Teresin (pow. sochaczewski), mazowieckie 15.11.2018

    Opis stanowiska: wsparcie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania, analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci, instalacja infrastruktury sieciowej, nadzór nad...

  • Giżycko, warmińsko-mazurskie 15.11.2018

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - pierwsza linia wsparcia technicznego Pomoc użytkownikom w bieżących problemach Zdalna obsługa użytkowników Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.11.2018

    Your tasks: Providing remote L1 Global Support to end-users working on shifts Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users Opening,...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 14.11.2018

    Nasza Oferta Dział IT Support w Centrum Usług Wspólnych jest częścią globalnego zespołu ITS, który dostarcza usługi IT oraz usprawnia procesy biznesowe, zapewniając ich ustandaryzowane i spójne działanie w całej Grupie Salling. Jako pracownik...

  • Warszawa, mazowieckie 14.11.2018

    At the Citi Technology Infrastructure (CTI) Global Production Operations we operate multiple services and technologies and are currently seeking a talented person to run our operations within Distributed technology as a key part of the CTI Global...

  • Warszawa, mazowieckie 14.11.2018

    Chcesz rozpocząć karierę zawodową w IT? Interesujesz się cyberbezpieczeństwem? Jesteś na bieżąco z trendami technologicznymi? Cenisz sobie swobodną atmosferę pracy z zachowaniem profesjonalizmu? Chcesz uczyć się i rozwijać pod okiem najlepszych...

  • Szczecin (okolice), Gardno (pow. gryfiński), zachodniopomorskie 14.11.2018

    Your main tasks will include: 1st and 2nd level support for workplace systems (Windows) and production sites (Linux); Troubleshooting in desktop, printer and mobile area; Setup and upgrading of workplaces and infrastructure; Monitoring of network...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.11.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, a następnie rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem IT (pierwsza linia wsparcia), zarządzanie dostępami,...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.11.2018

    You role: Our motto is: “Innovation is freedom” and we live by it. We create an interesting and challenging environment for skilled and motivated people. As a IT Support Specialist you will join an experienced team of 1st Line Support, your key...

  • Warszawa, mazowieckie 13.11.2018

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników Godziny pracy: Praca zmianowa: 7-15, 15-23, 23-7 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Praca zdalna: ✖ Telefon służbowy: ✖ Podróże służbowe: ✖...

  • Warszawa, mazowieckie 13.11.2018

    Zakres obowiązków: I linia wsparcia w kwestiach technicznych dla klienta zewnętrznego; Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów; Współpraca z wewnętrznym działem IT, działem sprzedaży oraz klientem zewnętrznym...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 13.11.2018

    Description: This role is for Custody & Transfers IT application department. Custody services are offered by Credit Suisse to clients for global electronic order routing and custody services in over 70 markets. Clients appoint CS to act as their...

  • o firmie
    2 lokalizacje 13.11.2018

    Das sind Ihre Aufgaben Fehlerqualifizierung in HR Prozessen Ticketaufnahme und - Analyse Einhaltung von definierten Prozessen und Service - Level - Agreements (SLA) Bearbeitung von Calls mit Hilfe eines Ticketsystems Dispatch von Aufgaben an...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 13.11.2018

    Job Purpose: The job purpose is to provide the highest standard service for our employees in terms of solving IT problems connected to hardware, software and telecommunication. Your skills and experience: At least high school graduate –...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 13.11.2018

    Duties Daily environment health check and pre-shift communication Incident queue coverage in shift patterns Clearly, document support issues and all steps performed in SNOW ticketing tool Support deployment and implementation of new products and...

  • o firmie

    Złotów, wielkopolskie 13.11.2018

    Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za: Terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych Przestrzeganie standardów i procedur Współpracę ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów, odstąpień Współpracę z serwisami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.11.2018

    End to end support for end users, ensuring requirements are fully met according to best practices and processes within KMD Acting as the first point of contact for all incidents and requests coming via different communication channels i.e. calls,...

  • Warszawa, mazowieckie 10.11.2018

    Zakres obowiązków: samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT, m.in. ze sprzętem komputerowym, siecią, dostępami do programów komputerowych; przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z...

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 10.11.2018

    Miejsce pracy: Środa Wielkopolska Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Techniczne wsparcie użytkowników – 1-sza linia wsparcia. Instalacja oraz konfiguracja stanowisk pracy (komputer, drukarka, telefon), Wsparcie dla...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 10.11.2018

    Purpose of Role: Purpose of The Service Desk Expert (2nd Line) role is to provide responsive, professional and competent technical, 2nd line support of incidents. Key activities: Technical Capability. Work within a team supporting end users with...

  • Częstochowa, śląskie 09.11.2018

    Główne zadania: Bieżące wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych – pierwsza linia wsparcia Utrzymywanie, wdrażanie zmian i optymalizacja funkcjonowania programu ERP (Simple, Xprimer) Stała współpraca z zewnętrznymi...