reklama

Praca it support engineer (2nd line)

Mamy dla Ciebie 19 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Kraków
    Purpose of the role The purpose of the role is to act as 1st line of support for systems used in GBS, support system implementations and optimize processes and systems. ...
    opublikowana: 25 stycznia 2020
    • Zabierzów (pow. krakowski), Kraków
    Co będziesz robić? Wspierać naszych klientów w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym Instalować i konfigurować systemy z rodziny Linux oraz Windows, a także oprogramowanie...
    opublikowana: 25 stycznia 2020
    • 2 lokalizacji
    Zakres odpowiedzialności: Zapewnienie codziennej, profesjonalnej, wysokiej jakości obsługi zgłoszeń z działu Help Desk Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów w procesie produkcyjnym Wyszukiwanie błędów w plikach logowania Debugowanie...
    opublikowana: 25 stycznia 2020
    • Dąbrowa Górnicza
    Responsibilities: Monitoring and responding to incidents from the 2nd - 3nd support line via dedicated tool Assisting with troubleshooting and resolution of technical issues Triage and resolve user issues using incident management application...
    opublikowana: 25 stycznia 2020
    • Szczecin
    Working with us will receive: You will play an important role in Global IT organization; Full-time work agreement in the international developing organization; Possibility to learn (courses offered) and improve English in our international...
    opublikowana: 25 stycznia 2020
    • Poznań
    Your responsibilities: Maintaining and supporting: Active Directory, Microsoft Exchange, SharePoint, Mobile Device Management, managing users and licence of O365, Delivering highly available and reliable services to all stakeholders, Acting as...
    opublikowana: 25 stycznia 2020
    • Wrocław
    As part of Help Desk Team acknowledge new application incidents and resolve 1st line functional and/or technical tickets raised by customers in accordance with contract SLA and overall guidelines of service delivery or if necessary transfer those...
    opublikowana: 25 stycznia 2020
    • Wrocław
    Description: The Advanced Channel Escalations Specialist is responsible for supporting customers in all end user device related IT requests. Incidents and tasks may be assigned from Chat or Voice Support Teams (L1). It will be assumed the...
    opublikowana: 24 stycznia 2020
    • Katowice
    Position Description: CGI is a global IT and business process services provider delivering high-quality business consulting, systems integration and outsourcing services. With over 78,000 professionals in 40 countries, of which nearly 500 in...
    opublikowana: 22 stycznia 2020
    • Warszawa
    Circle K IT has started an exciting technological transformations embracing cutting edge open source technologies to bring development and operations of business applications to new quality levels.Our IT strategy, to be an enabler and...
    opublikowana: 22 stycznia 2020
reklama