Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie
    2 lokalizacje 23.07.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • o firmie
    2 lokalizacje 23.07.2018

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...

  • Poznań, wielkopolskie 22.07.2018

    Do Twoich głównych zadań należeć będą: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii zarządzanie...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 22.07.2018

    Zadania: Zdalna i telefoniczna pomoc pracownikom sklepów w rozwiązywaniu incydentów w zakresie IT; Kategoryzacja, priorytetyzacja i eskalacja zgłoszeń; Współpraca z serwisantami z firm zewnętrznych; Współtworzenie procedur i baz wiedzy....

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.07.2018

    Opis stanowiska: Diagnostyka, przeglądy i naprawy sprzętu komputerowego biurowego oraz zlokalizowanego na produkcji, Przeprowadzanie planowych przeglądów sprzętu elektronicznego znajdującego się na wyposażeniu produkcji, Instalacja sprzętu...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 22.07.2018

    What do we expect? have excellent language skills in English and Portuguese can thrive as part of a multinational team have online marketing acumen and preferably some technical background are open to new experiences and ready to acquire new...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.07.2018

    Główne zadania: Obsługa zgłoszeń dotyczących systemów operacyjnych, aplikacji biurowych oraz infrastruktury teleinformatycznej Klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich do rozwiązania odpowiednim osobom z zespołu IT Analiza i rozwiązywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Jako Asystent/ka w Zespole Utrzymania i Rozwoju Aplikacji IT będziesz odpowiedzialny/a za: Wsparcie Zespołu IT w zakresie administracji aplikacji i rozwoju systemów firmowych Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów z wykorzystywanymi...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it support engineer

    Tak, chcę!

  • Poznań, wielkopolskie 22.07.2018

    Jako stażysta w naszej organizacji będziesz: zapewniać pierwszą linię wsparcia technicznego dla naszych Franczyzobiorców obsługiwać zgłoszenia w aplikacji HelpDesk wspierać użytkowników w rozwiązywaniu problemów rekomendować wsparcie...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.07.2018

    ASP.NET HTML CSS JavaScript JQuery T-SQL We are looking for a skilled ASP.NET Web Developer. We expect that you can consistently deliver quality solutions with short deadlines. The role is to support and develop a tool used for working time...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.07.2018

    We offer: Being a part of the IT Team and will have exposure to our global business and how we work across a variety of markets including, the US, UK, Germany, Italy and France. Open and trusted teamwork in which we value fun along the way....

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Program Praktyk Letnich 2018! Zapraszamy wszystkie dynamiczne, młode osoby do udziału w Programie Praktyk Letnich w Departamencie Informatyki Raiffeisen Polbank ...

  • Łódź, łódzkie 22.07.2018

    Wymagamy: Wykształcenia wyższego Praktycznej znajomości obsługi aplikacji webowych Doświadczenia w obsłudze klienta Umiejętności analitycznego myślenia oraz precyzyjnego formułowania wniosków Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone...

  • Poznań, wielkopolskie 22.07.2018

    Do Twoich głównych zadań należeć będą: Wsparcie użytkowników na poziomie od 1+ Zarządzanie kontami użytkowników Kontrola pracy serwerów, pracy konserwacyjne, usuwanie usterek Zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Looking for new opportunities in your career? Wherever you’re heading, let’s go there together. You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 22.07.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • Poznań, Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 22.07.2018

    Nasza oferta Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych , m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia, dodatki okolicznościowe Atrakcyjne zarobki , system premiowy oraz gwarancja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Technical Support Engineer is responsible for: Technical support for the entire MicroStrategy Business Intelligence product suite Dedicating his/her time to resolving customer issues Contributing to the growth of our Knowledge Base and...

  • Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKME, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.07.2018

    IT Helpdesk Analyst is required to perform a support role for international customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing. Provide answers to the clients by identifying problems;...

  • Gdynia, pomorskie 22.07.2018

    Główne zadania na tym stanowisku: udzielanie specjalistycznego wsparcia dla pracowników Vectry za pośrednictwem systemu zgłoszeniowego, telefonu oraz osobiście diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych urządzeń IT oraz sieciowych...

  • 2 lokalizacje 22.07.2018

    Wymagamy: Kilku lat doświadczenia w testowaniu aplikacji, Doświadczenia w tworzeniu dokumentacji testowej i instrukcji użytkownika, Doświadczenia we współpracy z użytkownikiem końcowym (helpdesk, serwis), Praktycznej znajomości języka...

  • Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    YOUR KEY RESPONSIBILITIES: Providing first line support to end users for computer workstations, servers, application software and hardware. Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, Windows, VPN, Active Directory....

  • Kraków, małopolskie 22.07.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Jeśli chcesz: Zapewniać wsparcie informatyczne pracownikom firmy; Utrzymywać sieć; Przygotowywać sprzęt komputerowy dla istniejących i nowych stanowisk pracy; Diagnozować oraz rozwiązywać bieżące problemy programowe oraz sprzętowe w firmie;...

  • Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Oferujemy: Dostęp do nowoczesnych technologii, sprzętu i oprogramowania Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny Komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę w zespole Rozwój w strukturach firmy (udział w ciekawych...

  • o firmie

    Legnica, dolnośląskie 22.07.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Wsparcie i wdrożenie modułu SAP MM / PP / WM w firmie Analiza istniejących procesów w SAP Planowanie działań wdrożeniowych, dostosowywanie i realizacja rozszerzeń...

  • Chorula (pow. krapkowicki), opolskie 22.07.2018

    Główne zadania: Prowadzenie pomocy informatycznej dla użytkowników sprzętu komputerowego Grupy Górażdże ...

  • Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Opis stanowiska: Praca będzie polegała na obsłudze i administracji systemów informatycznych klientów instytucjonalnych Praca będzie w Warszawie, na miejscu w siedzibie firmy oraz w siedzibie firmy obsługiwanej, Duża ilość pracy zdalnej...

  • Kraków, małopolskie 22.07.2018

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.07.2018

    Jobbeschreibung: Wir suchen eine/n Helpdesk Spezialist für unsere Schweizer Kunden zur Bereitstellung der 1st Level Fernwartung, Kontaktaufnahme per Telefon, Mail- und Ticketsystem, Lösung grundlegender Probleme mit Betriebssystemen,...

  • Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 22.07.2018

    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Telefoniczne udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu i programu kasowego w sklepach Orsay Rozwiązywanie problemów telekomunikacyjnych we współpracy z operatorami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • Zabrze, śląskie 22.07.2018

    Napędzaj z nami motor gospodarki, dostarczając usługi wysokiej jakości. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w międzynarodowej firmie, należącej do grupy DB. Czerp korzyści z tego, że DB Cargo zadba o Ciebie. DB Cargo Polska S.A. oferuje...

  • Kraków, małopolskie 22.07.2018

    Key Accountabilities: Respond promptly to time sensitive and often high value queries and escalations from both other departments and direct from clients. Provide excellent client management support, improve client engagement and resolve the...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 22.07.2018

    Take the lead on our global telephony platform To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk, Poland. That is why we are looking for you to join about 40 other IT specialists, including supporters in the HelpDesk , Security...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Key responsibilities Utilization, maintenance, and development of our internal virtualization environment in order to simulate/reproduce customer reported incidents, proof-of-concepts, pilots, demos Knowledge content creation through research,...

  • Chorula (pow. krapkowicki), opolskie 22.07.2018

    Główne zadania: Prowadzenie pomocy informatycznej dla użytkowników sprzętu komputerowego Grupy Górażdże Dokonywanie zmian w urządzeniach komputerowych, peryferyjnych i sieciowych ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    WorkplaceL Warsaw ...

  • Katowice, śląskie 22.07.2018

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 22.07.2018

    Take the lead on our Collaboration Services platform To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk, Poland. That is why we are looking for you to join about 40 other IT specialists, including supporters in the HelpDesk , Security...

  • Kraków, małopolskie 22.07.2018

    We are GBM Surveillance IT. We work within HSBC’s investment banking IT organization and with other global businesses as well to protect our stakeholders from illegal or prohibited activity across channels, including but not limited to trading...

  • Katowice, śląskie 22.07.2018

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.07.2018

    Would you like to take on responsible tasks? The purpose of the role will beto deliver 1st and 2nd level IT support for various SAP application management topics. Will also include monitoring, troubleshooting and operative tasks of SAP...

  • Warszawa, mazowieckie 22.07.2018

    Razem z Zespołem będziesz odpowiadać za: Telefoniczną i mailową obsługę użytkowników w sprawach związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i siecią na poziomie pierwszej linii wsparcia Wsparcie użytkowników w procesie rozwiązywania incydentów...

  • Piotrków Trybunalski, łódzkie 22.07.2018

    Zakres obowiązków: Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania i sprzętu IT dla użytkowników Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT Utrzymywanie komputerów i drukarek Wdrażanie nowych rozwiązań IT...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.07.2018

    Zakres odpowiedzialności: wstępna analiza incydentów na podstawie wiedzy przekazanej z drugiej linii wsparcia (zespoły korporacyjne w Amsterdamie), tworzenie incydentów (USMS) na podstawie alarmów z systemów monitoringu; koordynacja procesu...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.07.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Podstawowa znajomość środowiska Windows ...