reklama

Praca it support specialist (helpdesk)

Mamy dla Ciebie 98 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Wrocław
    Praca w ramach pierwszej linii wsparcia użytkownika końcowego Rozwiązywanie (zdalne i u klienta) zgłaszanych problemów i awarii. Pomoc dla użytkownika końcowego (instalacja i konfiguracja oprogramowania, proste zagadnienia sieciowe, obsługa...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Warszawa
    If you know English language or/and additionally you are fluently speaking at least one of listed languages - this role is for YOU! In this position you will be responsible for processing timely and accurate all tasks in accordance with required...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Warszawa
    JEŻELI: Masz min. wykształcenie średnie kierunkowe lub właśnie kończysz stydia Biegle obsługujesz komputer i znasz środowisko systemu operacyjnego Microsoft Windows Potrafisz praktycznie rozwiązywać problemy związane ze sprzętem PC Jesteś...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Kraków
    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Kraków
    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Kraków
    Jeśli posiadasz: Doświadczenie we wsparciu użytkowników systemów informatycznych (HelpDesk), Znajomość procesów wytwarzania, testowania, wdrażania i utrzymywania systemów informatycznych, Komunikatywność, cierpliwość, Umiejętność pracy pod presją...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Warszawa
    Czego możesz się u nas spodziewać ? dynamicznej pracy pełnej wyzwań. doświadczonego zespołu specjalistów, który chętnie dzieli się swoją wiedzą. Lean Management – płaskiej struktury i szybkiego procesu decyzyjnego. możliwości rozwoju w...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Wrocław
    Zmierzysz się z: 1 i 2 linią wsparcia - bezpośrednim oraz zdalnym wsparciem technicznym użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego, sprzętu komputerowego i telefonów, a także rozwiązywaniem bardziej zaawansowanych problemów,...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Poznań
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: analizowanie i reagowanie na zgłoszenia użytkowników poprzez przekazywanie zadań i zleceń w ramach zespołu helpdesk zapewnienie szybkiej i uprzejmej obsługi w odpowiedzi na zgłoszenia...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: udział w pracach zespołu SOC w systemie zmianowym 24/7, monitorowanie działań w systemach informatycznych i wykrywanie naruszeń, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń zdarzeń oraz incydentów, podstawowa analiza przyczyn oraz...
    opublikowana: 18 października 2019
reklama