Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Łódź, łódzkie 18.02.2018

    Would you like to… Start your career in the international company? Put your language skills into practical use? Work with people from all around the world? Develop and take part in numerous training programs Gain unique experience? Job...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.02.2018

    You don’t have any experience? Do not worry, we will provide you with training! Your tasks: Coordination of IT queries (tickets) for technical issues Ordering and dispatching all orders relating to printers Maintaining communication with...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 17.02.2018

    Your tasks: Monitoring and closing incidents in the ticketing system Contacting customers via phone or e-mail while maintaining positive relationships with our corporate customers Active communication and troubleshooting with our engineers...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 15.02.2018

    Your tasks: Providing remote L1 Global Support to end-users working on shifts Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users Opening,...

  • Rumunia 14.02.2018

    Outline of Role The IT Service Desk Agent is the single point of contact for Company’s end users when there is a service disruption and for service requests. The service desk provides a point of communication with the users and a point of...

  • Warszawa, mazowieckie 14.02.2018

    We are looking for a positive and organized IT Support professional to develop a career in our multinational Service Desk team, delivering quality with friendly attitude to Users from Poland, Russia, Nordic and Baltic countries. Look at our...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 14.02.2018

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Collaborating with our engineers (supporting & troubleshooting) Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow On-going...

  • Warszawa, mazowieckie 01.02.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: Analizowanie i rozwiązywanie problemów Wsparcie telefoniczne/mailowe wspołpracowników firmy w języku angielskim Rozwój infrastuktury IT Pracę w zespole w celu rozwiązywania bieżących problemów Eskalacja problemów do...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it support specialist - it service desk agent

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 31.01.2018

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie problemów użytkowników drogą telefoniczną lub mailową Identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych Rozwiązanie problemów zgłaszanych przez system monitoringu aplikacji Określenie źródeł problemów...

  • Warszawa, mazowieckie 30.01.2018

    profesjonalna obsługa klienta; rozwiązywanie zgłaszanych problemów i porady w związku z kwestiami technicznymi i funkcjonalnymi; rejestracja zgłaszanych problemów; sprawdzanie narzędzi do monitorowania i rozwiązywanie zgłaszanych awarii;...