Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2017

    Opis stanowiska pracy: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów, Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk, Współpraca z innymi liniami wsparcia, Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 17.10.2017

    JAKIE BĘDĄ TWOJE GŁÓWNE ZADANIA: Wdrożenia rozwiązań IT (analiza, konfiguracja, integracja, testy, wsparcie) Doradztwo i analiza wymagań klienta Współpraca z konsultantami pierwszej linii wsparcia Uczestnictwo w rozwoju produktu Uczestnictwo w...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2017

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy , Desktopy, Drukarki) , oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 17.10.2017

    Ihre Herausforderung: deutschsprachigen Kunden technische Unterstützung bieten Diagnose und Troubleshooting von IT Problemen Lösungen finden und dem Kunden ggf. bei der Umsetzung assistieren Zusammenarbeit mit anderen technischen Support-Teams...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • Poznań, wielkopolskie 16.10.2017

    Our Client is a global company that deals with strategic and operational consultancy in Poland. The company is well-know and has a well-established position on the market. It has numerous offices located all around the world and it supports over...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Your tasks: handle incoming requests from customers and 1st level agents perform initial assessment, diagnosis and remote IT systems support provide in-depth troubleshooting and resolution of hardware or software problems with the use of...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it support specialist

    Tak, chcę!

  • 2 lokalizacje 16.10.2017

    OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta holenderskojęzycznego Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 16.10.2017

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.10.2017

    Duties: Application support/consulting in SAP Controlling and Project Systems (CO/PS) Analysis and solve problems 1st and 2nd level support Document the solution Quality management of the implemented business process Monitoring of implemented...

  • Gdańsk, pomorskie 16.10.2017

    Będziesz się zajmować: aktywnym uczestnictwem w codziennym funkcjonowaniu środowiska IT składającego się z ponad 1100 sklepów i 13 centrów administracyjnych w 19 krajach, obsługą zadań drugiego poziomu, przekazanych przez nasze centra pomocy –...

  • Kraków, małopolskie 16.10.2017

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 16.10.2017

    Twoją rolą będzie: Wsparcie aplikacyjne użytkowników systemów finansowych w Polsce i za granicą Analiza oraz zdalne rozwiązywanie incydentów i problemów aplikacyjnych Obsługa zgłoszeń w HD, identyfikacja, diagnoza oraz reagowanie na problemy i...

  • o firmie
    2 lokalizacje 16.10.2017

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: Zarządzanie serwisami świadczonymi dla Klienta Astek Wsparcie merytoryczne (best practices) Wsparcie w zdefiniowaniu i implementacji dobrych praktyk serwisowych w początkowym okresie rozwoju tych...

  • Radom, mazowieckie 16.10.2017

    OPIS STANOWISKA: Administracja serwerami Windows/Linux Zapewnienie bezpieczeństwa infrastruktury IT Automatyzacja bieżących zadań i procesów Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów informatycznych ...

  • Gdańsk, pomorskie 16.10.2017

    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: IT Support Specialist / Specjalista ds. wspacia IT Podstawowym zadaniem na tym stanowisku jest zapewnienie wszystkim pracownikom płynnej pracy i wsparcie ich w przypadku wystąpienia problemów z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 16.10.2017

    Zadaniem zatrudnionej osoby będzie: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w narzędziu ITSM; Rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami (ManageEngine...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.10.2017

    Job Description Specialist working in contractor service desk supporting IQ Navigator system, Super User of 3 rd Party Contingency Workforce and best in class for contractor selection criteria underpinned with commercial data, analytics and...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.10.2017

    Your key responsibilities Assists with the deployment of hardware and software to end users (including the installation, configuration and testing of more complex firm hardware) Assists with provisioning and deprovisioning processing, including...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.10.2017

    Your Responsibilities / Activities: Within the Infor managed services team act as a single point of contact between Infor managed services and client, on a day-to-day basis. Act as a focal point for reporting Incidents and making service...

  • Wrocław (okolice), dolnośląskie 16.10.2017

    Zadania: Zapewnienie bezpieczeństwa systemów oraz sieci IT Wspieranie użytkowników systemów IT Diagnostyka problemów ze sprzętem IT i oprogramowaniem Testowanie i udział w wewnętrznych projektach IT Tworzenie dokumentacji IT w języku polskim i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Your tasks: be part of a globally set up team build and manage a team of product support specialists motivate the team to complete assigned tasks and achieve targets on time assist the support team in resolving customer queries evaluate...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Job Description Provide 1nd & 2rd level IT support for employees in all offices 1st level database administration (Oracle) Install, maintain and troubleshoot the global infrastructure with IT Team colleagues from foreign offices (network, VoIP,...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • 3 lokalizacje 16.10.2017

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku niemieckim/holenderskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu...

  • Katowice, śląskie 16.10.2017

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku czeskim/słowackim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu komputerowego,...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 16.10.2017

    Purpose of the job Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (trzecia linia wsparcia) diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie przeprowadzanie odpowiednich testów przed dostarczeniem produktu...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 16.10.2017

    Your tasks: Analyse and diagnose problems related to PC/Laptop hardware & putting correct resolution in place Ordering spare parts for repair Providing remote L2 Global Support to our technicians (phone) Active contact with our local dispatch...

  • Łódź, łódzkie 16.10.2017

    LSI Software jest jedną z najprężniej rozwijających się firm informatycznych działających w obszarze IT. Jej misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspierających działalność firm oraz pozwalających na zarządzanie nimi w...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 16.10.2017

    Lokalne wsparcie kolegów w kwestiach powiązanych z IT Współpraca z globalnym zespołem ds. wsparcia IT w celu szybkiego rozwiązywania problemów technicznych Zamawianie, instalacja i konfiguracja sprzętu Współpraca z zespołami projektowymi w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    On this position you will be responsible for telephone and e-mail support for users of transportation network company: Lyft ...

  • o firmie

    Kwidzyn, pomorskie 16.10.2017

    Oferujemy: Możliwość rozwoju w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku; Atrakcyjne wynagrodzenie Dostęp do nowoczesnych technologii, możliwość nieustannego rozwoju Dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz studiów podyplomowych...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Praca w naszym Helpdesk to nie tylko zautomatyzowany proces obsługi zgłoszeń i nowoczesne platformy prowadzenia wideokonferencji. To przede wszystkim profesjonalna komunikacja i wsparcie sporego już portfela klientów, najczęściej wymagających...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Zakres obowiązków: Usuwanie awarii zgłaszanych przez pracowników Nadawanie uprawnień dla nowych pracowników Naprawa i przygotowanie sprzętu do wysyłki Konfiguracja komputerów i urządzeń przenośnych Poznawanie istniejących procedur wewnętrznych...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 16.10.2017

    Description Group Chief Technology Office (CTO) is a global organization within IT that provides infrastructure services to the Bank. We provide commercially competitive products and services that enable engineered performance, information...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 16.10.2017

    Zakres obowiązków: wsparcie klienta wewnętrznego instalacja i konfiguracja komputera dla klienta wewnętrznego konfiguracja telefonu dla klienta wewnętrznego zgłaszanie usterek sprzętu do partnera zewnętrznego przygotowywanie stanowisk pracy...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 16.10.2017

    Twoją rolą będzie: Wsparcie aplikacyjne użytkowników systemów transportowych w Polsce i za granicą Analiza oraz zdalne rozwiązywanie incydentów i problemów aplikacyjnych Obsługa zgłoszeń w HD, identyfikacja, diagnoza oraz reagowanie na problemy i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Help Desk (I oraz II linia wsparcia); wyznaczanie zadań w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników końcowych w organizacji; monitorowanie terminowej obsługi zgłoszeń; zarządzanie środkami trwałymi...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się