Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Responsibilities providing 1st or 2nd line support for an international customer cooperating with other departments analysing and solving problems forwarding more complex problems to 3rd representatives represanting and creating good impression...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 18.10.2018

    Quelles seront tes tâches? En tant que Spécialiste Support Junior tu vas joindre une équipe d’une douzaine de personnes qui assure la continuité du fonctionnement d’un système de pointe basé sur des technologies Microsoft et IBM. Tu devras...

  • Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Would you like to take on responsible tasks? User creating in SAP and other systems, adding/remove authorization Analysis and solve problems (2nd-Level-Support) over ticket tool Documentation of the solution Answering, prioritizing, redirecting...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • o firmie
    2 lokalizacje 18.10.2018

    Requirements: Well structured troubleshooting and problem solving 2nd Level Support including Walkin, Accredited education in Information Technologies, qualified IT Specialist or equal, Basic experience of Logistic and Repair (e.g. Hardware...

  • Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Your role: Taking care of critical systems for Objectivity customers. Taking part in designing and developing fixes and enhancements. Actively monitoring and optimizing client’s solutions to work seamlessly. Responding to issues and restoring the...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it support specialist

    Tak, chcę!

  • Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    RESPONSIBILITIES Processing requests from technical specialists on the client side via a ticket system, email, and IM. Working in 12-hour shifts (three work shifts and 3 days off). ...

  • Poznań (okolice), Swarzędz, wielkopolskie 18.10.2018

    Opis Stanowiska: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (Help Desk) Diagnostyka systemów komputerowych (MS Windows) Usuwanie problemów z działaniem infrastruktury IT Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania Administracja...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 18.10.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...

  • o firmie

    Gliwice, Katowice, śląskie 18.10.2018

    We are now looking for an : Critical Incident Management Officer with other ITIL process experience Localization: preferably for our Gliwice or Katowice location but it will also be possible to be based in Częstochowa Your job as Critical...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.10.2018

    Job Description To give second/third line technical support to both internal and external customers and become a subject matter expert on the Motorola Solutions product portfolio ​To take ownership of customer issues and ensure accurate and...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Obowiązki/odpowiedzialność: Zapewnienie sprawnej pracy systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej:monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz infrastruktury sieciowej w trybie 24/7 (praca w godzinach 7:00-19:0 oraz 19:00-7:00,...

  • o firmie
    3 lokalizacje 18.10.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.10.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Umiejętność Research & Developement w obszarach: - monitoring dostępności i wydajności aplikacji biznesowych - monitoring dostępności i wydajności infrastruktury IT (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji,...

  • o firmie

    Osła (pow. bolesławiecki), dolnośląskie 18.10.2018

    Co będziesz robić w ciągu typowego dnia? Po zaliczeniu pakietu szkoleń będziesz naszym wewnętrznym ekspertem w zakresie wdrażania i działania systemu ERP - co oznacza także bieżącą pomoc dla użytkowników systemu. A poza tym: Będziesz rozwiązywać...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Wynagrodzenie: 3100 zł brutto + średnia premia 22% podstawy Lokalizacja: Warszawa Twoja praca będzie polegała na: Telefonicznej obsłudze Klientów wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia w obsłudze aplikacji mobilnych Codziennej...

  • Gdańsk, pomorskie 17.10.2018

    Zadania na stanowisku: wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów, udział w wybranych projektach z zakresu IT, współudział w tworzeniu dokumentacji technicznej. ...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Your Responsibilities : We are a team of IT experts, who provide excellent services for GSK sites worldwide on a daily basis. As a part of a global healthcare company, we work in a multinational environment, support around 100 000 GSK employees...

  • Pracodawca nie wymaga CV

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników infrastruktury i systemów komputerowych Diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów Instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń zgodnie z procedurami Administracja usługami...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.10.2018

    Purpose of Role: Responsibility of Technical Services Manager is to provide Infrastructure and Service Management (3rd Line Data Centre and End User Computing areas) services according to ITIL processes: Incident management Change Management...

  • Brno, Czechy 17.10.2018

    Responsibilities: - Point of contact for L1 Service Desk - Investigating issues engaging with problem management - Provide guidance to users on next steps to resolve Access issues - Continual Service improvement activities ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    What will you do? Provide oversight, leadership, guidance, and monitoring to the 24x7 Operations team members Ensures continuity in the operations environment Ensure the team is meeting Service Level Agreements for ticket handling and incident...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Apply and grow together with us! Your tasks: cooperating with big brands from the retail and banking sector using knowledge database problem solving clients' issues registering tickets using internal business tools processing customer requests...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Key Responsibilities: Provide daily support to users of various web applications/systems by identifying technical issues and ensuring proper resolution Work in close relation with 2nd line support and software providers to resolve application...

  • Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    We are Carlsberg Shared Services , a member of Carlsberg Group, and a place where passion for beer meets with innovation and sense of vision and purpose. We maintain an open culture based on strong values, where your insights and opinions are...

  • o firmie
    4 lokalizacje 17.10.2018

    In Business Intelligence and Big Data team we hire more than 70 professionals who are involved in projects for international clients. We take care of the professional development of our employees thanks to challenging and diverse assignments. Job...

  • Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Is this the team for you? In the IT team, we are on a strong growth path due to several recent company acquisitions. With our main locations in Germany (Raunheim, Bremen), UK (Manchester) and Poland (Poznan) we are currently serving more than one...

  • Malbork, pomorskie 17.10.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: codzienne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i systemów IT administrację i utrzymanie sieci komputerowej firmy (LAN/WAN) wraz z urządzeniami (serwery, routery, modemy, drukarki sieciowe itd.) utrzymanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    OPIS STANOWISKA: Rozwiązywanie problemów IT oraz udzielanie wsparcia pracownikom firmy Rozwiązywanie ad-hoc problemów technicznych Instalacja oprogramowania oraz konfiguracja urządzeń Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej ...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Bieżącą obsługa zgłoszeń klientów (telefoniczne, e-mail, obsługa zdalna) Analizą zgłoszeń i tworzeniem dokumentacji Automatyzacją i optymalizacją procesów w zakresie obowiązków na stanowisku...

  • Sopot, pomorskie 17.10.2018

    Informacje o projekcie: Rozwiązywanie zdalnie i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników, Czuwanie nad prawidłowym działaniem systemów klienckich wraz z peryferiami, Serwisowanie sprzętu komputerowego,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych. Osoba na tym stanowisku będzie...

  • Opole, opolskie 17.10.2018

    Job decription: Providing 3rd line support. Development and cooperation with developers. Troubleshooting and configuring applications. Cooperation with international customers. Developing relationships both internally and externally. Solving...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 17.10.2018

    Technical Support Professional role is to help Dutch speaking customers to solve technical problems. The employees help users, mainly on phone, to maintain of purchased equipment or/and network connections. Candidate profile: very good knowledge...

  • Katowice, śląskie 17.10.2018

    CHALLENGES WAITING FOR YOU Handling inbound calls and e-mails from vendors and business partners Providing vendors with payment status Occasionally making outbound calls to vendors Generating documents from the system for suppliers’ needs...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Your tasks: Providing 24/7 printing area support to non-technical end-users Analyzing issues and implementing a correct resolution Contact and provide troubleshooting steps to end-users Dealing with printer supplies queries Remote printer...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Are you willing to build your career in technical support? We’ll help you to start! Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring Microsoft Windows System Liaising with users from different...