reklama

Praca it support specialist, małopolskie

Mamy dla Ciebie 70 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Kraków
    Purpose of the job Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    This role is to provide a single point of contact for end users to receive support and maintenance (troubleshooting) within the organization's desktop computing environment. This includes installing, diagnosing, repairing, maintaining, and...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Jeżeli jesteś absolwentem informatyki lub innych studiów technicznych i: kręci Cię IT i nowoczesne technologie twoje serce mocniej bije przy konfiguracji oprogramowania niczym Sherlock analizujesz raporty błędów i dociekasz przyczyn nie będziesz...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Jeśli jesteś osobą, która: posiada wykształcenie wyższe IT lub pokrewne zna metodologię ITIL, (mile widziana certyfikacja) zna SQL – poziom użytkownika (mile widziane znajomość REPORTING SERVICES/BIRT lub innego narzędzia raportowego), JIRA...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Główne zadania Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów IT w szczególności systemu MS Dynamics AX; Aktywne wspieranie rozwoju systemów IT we współpracy z zewnętrznymi partnerami; Rozwiązywanie problemów informatycznych przy użyciu...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Zadania: Instalacja sprzętu komputerowego oraz wdrażanie systemów IT zgodnie z potrzebami klienta Obsługa oraz naprawa komputerów w zakresie sprzętowym jak i oprogramowania Obsługa oraz naprawa urządzeń peryferyjnych Obsługa oraz naprawa urządzeń...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Responsibilities Provide first contact point for existing customers of the TRANSPOREON platform Analyze and classify support request Delegate cases where special expertise is required via tickets to responsible teams Provide and document support...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Areas of responsibility: Diagnosing the issues in the system and responding to them. Monitoring and responding to system failures. Participating in gathering the requirements and dashboards. Taking part of 24/7 rotating shifts. Proactive input...
    opublikowana: 16 listopada 2019
    • Kraków
    Daily activities: We are looking for working student that would support Operations Team in handling day-to-day support tasks for the team, e.g. test tools support, metrics development, tracking of improvement actions, and adaptation of new...
    opublikowana: 15 listopada 2019
    • Kraków
    Key Accountabilities: Provides multilingual managed Helpdesk service 24/7 Manages and maintains the data in the computer aided facilities management system (Maximo system) to deliver and report upon the planned and reactive tasks for technical...
    opublikowana: 15 listopada 2019
reklama