Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 20.08.2018

    Poszukujemy osób zarówno z doświadczeniem w którymś z obszarów lub modułów SAP, jak i chętnych rozpocząć swoją karierę z systemami klasy ERP, osób o profilu funkcjonalnym jak i całkowicie technicznym. Czym się będziesz zajmował: Jako Konsultant...

  • Kraków, małopolskie 19.08.2018

    ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y: Wsparcie Klientów w zakresie pojawiających się problemów (II linia wsparcia) Wdrożenia oraz współpracę techniczną z Partnerami Ścisłą współpracę z zespołem wsparcia Klienta (I linia) oraz zespołem analitycznym...

  • Warszawa, mazowieckie 19.08.2018

    Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych – helpdesk (PC, laptopy, drukarki, skanery), Wsparcie w zakresie sprzętu i systemów operacyjnych: Win 7, Win 8, Win 10, Wsparcie w...

  • Gliwice, śląskie 19.08.2018

    Opis stanowiska: administrowanie systemem ERP Comarch CDN XL, Comarch BI oraz Comarch Mobile Sprzedaż, tworzenie raportów z wykorzystaniem technologii SQL, skonfigurowanie i administrowanie sklepem internetowym Comarch, zarządzenie infrastrukturą...

  • Gliwice, śląskie 19.08.2018

    Obowiązki: Wparcie techniczne realizowanych wdrożeń: współpraca z klientem w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów weryfikowanie, testowanie i dokumentowanie zgłoszeń współpraca z zespołami w celu rozwiązania problemu testowanie nowych wersji...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.08.2018

    Na czym polegać będzie Twoja praca? Zapewnisz wsparcie techniczne najwyższej jakości (na poziomie I i II linii) pracownikom Allegro w Warszawie Zadbasz o kompleksową obsługę zapytań i zleceń naszych klientów Odpowiesz za terminową realizację...

  • Gdańsk, pomorskie 19.08.2018

    Zadania: wsparcie użytkowników w zakresie obsługi zgłoszeń związanych z systemami IT, konfiguracja stacji roboczych, instalowanie oprogramowania na komputerach użytkowników, obsługa systemu zgłoszeń Service Desk, rejestracja, kategoryzacja oraz...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it support specialist

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 19.08.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • Warszawa, mazowieckie 19.08.2018

    Role purpose: Responsible for managing data migration and governance lifecycle activities for the SAM data objects. Supporting both processes for operations as well as migrations. Maintains ownership of the specification and relevant...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.08.2018

    ...

  • Poznań, wielkopolskie 19.08.2018

    Opis stanowiska: Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Przygotowywanie wymagań i potrzeb nowych usług dla partnerów Wsparcie dla partnerów firmy w zakresie wdrożenia usług Przelewy24 Konfigurację usług Przelewy24 dla dużych partnerów...

  • 3 lokalizacje 19.08.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.08.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: Zdalne oraz bezpośrednie wspieranie Użytkowników systemów informatycznych; Monitorowanie stanu systemów w celu zapewnienia prawidłowego działania procesów biznesowych; Rejestrowanie, kategoryzowanie oraz samodzielne...

  • Opole, opolskie 19.08.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • Warszawa, mazowieckie 19.08.2018

    Obowiązki: informowanie na temat zmian usług i wprowadzania nowych usług IT, a także udzielanie odpowiedzi na pytania, dotyczące obszaru IT, wsparcie użytkowników przy uruchamianiu nowego sprzętu lub oprogramowania, kierowanie zleceń do dostawców...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 19.08.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • Katowice, śląskie 19.08.2018

    Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w danej specjalizacji, potrafiącego rozwiązać różnorodne problemy techniczne w zakresie automatyki przemysłowej, w kreatywny i efektywny sposób. Zakres obowiązków: udzielanie wsparcia technicznego klientom...

  • o firmie
    2 lokalizacje 19.08.2018

    Your tasks: Coordination of IT requests & incidents in the ticketing system Proactive SLA tracking, monitoring correct timeliness and ticket flow Dispatching onsite engineers for hardware related repairs Active communication with onsite engineers...

  • Kraków, małopolskie 19.08.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.08.2018

    The Technical Support Associate position works within the Technical Support department to provide technical support and guidance for customers related to the installation, troubleshooting and integration of Jamf products and supporting...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 19.08.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 19.08.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.08.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Certyfikaty poświadczające znajomość technologii IT Umiejętności developerskie (skryptowanie, automatyzacja) Znajomość AGILE / SCRUM / ITIL ...

  • Warszawa, mazowieckie 19.08.2018

    Role overview: The IT department is responsible for supporting and maintaining the company's IT systems and for providing efficient desktop support to all business users. The department is responsible for resolving any IT-related faults quickly...

  • Kraków, małopolskie 19.08.2018

    MIEJSCE PRACY: Kraków; Praca w Firmie Exorigo-UPOS świadczącej usługi dla TESCO. TWOJE ZADANIA: Rozwiązywanie pojawiających się problemów z funkcjonowaniem systemów i aplikacji; Odbieranie zgłoszeń od użytkowników i rejestowanie ich w systemie w...

  • Kraków, małopolskie 19.08.2018

    We are GBM Surveillance IT. We work within HSBC’s investment banking IT organization and with other global businesses as well to protect our stakeholders from illegal or prohibited activity across channels, including but not limited to trading...

  • Kraków, małopolskie 18.08.2018

    Key User will be involved in daily support of user inquiries regarding two areas of systems being in use in parallel in our organization. The first area is concerning support of ERP finance systems such as M3 Common Platform and Movex as well as...

  • Warszawa, mazowieckie 18.08.2018

    Zakres odpowiedzialności: Udział w tworzeniu strategii IT Grupy armatis-lc; Przygotowywanie planów ciągłości działania systemów informatycznych; Odpowiedzialność za infrastrukturę i systemy zapewniające bezpieczeństwo informatyczne na lokalnym...

  • Kraków, małopolskie 18.08.2018

    Zakres obowiązków: Zbieranie danych, reprodukcja i analiza problemów zgłaszanych przez 1 i 2 poziom wsparcia Pomoc konsultantom pracującym u klienta Utrzymanie i rozwój bazy wiedzy problemów ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.08.2018

    Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring applications, finding a solution for occurring problems Analysing and solving IT issues related to Microsoft Windows Environment Escalation of...

  • 4 lokalizacje 18.08.2018

    What will you be responsible for? Monitor Incident and Service Request queues. Provide daily application support including Incident Management and Request Fulfillment, keeping SLA and KPI. Prepare and implement Standard and Non-Standard changes...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 18.08.2018

    Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring Office applications Liaising with users from different departments Finding solution for problems around applications Analysing and solving...

  • Kraków, małopolskie 18.08.2018

    Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: pomoc pracownikom spółki w problemach informatycznych, naprawę oraz diagnozę sprzętu, przygotowanie nowych stanowisk roboczych, konfigurację niezbędnych usług informatycznych dla pracowników spółki,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.08.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Podstawowa znajomość środowiska Windows ...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 18.08.2018

    Workplace: Gdynia ...

  • 2 lokalizacje 18.08.2018

    Zakres obowiązków: analiza wszelkich problemów w obszarze IT, ich odpowiednia klasyfikacja oraz ich rozwiązywanie opracowywanie propozycji służących optymalizacji procesów IT oraz wszystkich wytycznych służących zapewnienie prawidłowej realizacji...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.08.2018

    IT Helpdesk Analyst is required to perform a support role for international customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing. Provide answers to the clients by identifying problems;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.08.2018

    Workplace: Warszawa ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.08.2018

    Task: Maintain all aspects of client satisfaction while providing technical and functional support to our European and Global Customers of our Enterprise Software solutions. Troubleshoot and resolve complex and varied issues Manage and own all...

  • 2 lokalizacje 18.08.2018

    What will you be responsible for? Employee in this position is a professional specialized on application support and application integration. As member of the team, you will be responsible for integrating and supporting Linux servers handling...

  • Warszawa, mazowieckie 18.08.2018

    Our Warsaw office opened in the spring of 2016. What started with 20 support engineers is now a team of over 100 (and growing) specialists from all branches of the tech industry: front and back-end developers, testers, Scrum masters and project...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.08.2018

    Your Responsibilities: We are a team of IT experts, who provide excellent services for GSK sites worldwide on a daily basis. As a part of a global healthcare company, we work in a multinational environment, support around 100 000 GSK employees...

  • o firmie
    2 lokalizacje 18.08.2018

    Be part of us: Supporting a large international, family driven engineering company with headquarters in Germany, we are providing an IT Service Desk helping their users on all kinds of IT issues and requests. We are looking for customer oriented...

  • 2 lokalizacje 18.08.2018

    What will you be responsible for? Employee in this position is a professional specialized on application support and application integration. As member of the team, you will be responsible for: application integration incident management problem...

  • Poznań, wielkopolskie 18.08.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi aplikacji Analiza i pomoc w rozwiązywaniu problemów z aplikacją Przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej Współpraca z bieżącymi klientami firmy Współpraca z działami...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 18.08.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 150 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...