Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych -...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.06.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it supporter

    Tak, chcę!

  • 2 lokalizacje 22.06.2018

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Are you up for a challenge? Inquisitive and self-driven? Will you make a difference to our company and your colleagues around you? If the answer is yes, then we’d like to hear from you. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Do twoich obowiązków będzie należało: konfigurowanie i aktualizacja oprogramowania wsparcie techniczne dla pracowników zapewnienie ciągłości działania systemów IT przeprowadzanie konserwacji technicznych sprzętu komputerowego i telefonicznego...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    State Street Global Technology Services newly created Robotics Process Automation Center of Excellence is hiring an RPA Production Support Engineer to join the fast-growing team of experts working on advanced robotics and cognitive process...

  • Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Obowiązki: Wsparcie obsługi spotkań od strony technicznej: obsługa systemów tłumaczeń symultanicznych, nagłośnienia i projekcji oraz systemów wideokonferencyjnych POLYCOM Obsługa techniczna spotkań o wysokim stopniu poufności Rozwiązywane...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 22.06.2018

    You will be a good match if you: Have worked with Python Have hands-on experience in working as third line support Have experience with SQL You get extra points for: Experience in working with other scripting languages Experience in working with...

  • Poznań, wielkopolskie 22.06.2018

    Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów, obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.06.2018

    Main responsibilities: Supporting and maintaining application for our Client on iSeries platform (GDS – Global Dealer System) Installing and configuring upgrades and new versions of the application Incident and problem handling as 2nd line of...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 22.06.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • Jasło, podkarpackie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Zatrudniony kandydat będzie odpowiedzialny za: Rozwiązywanie bieżących problemów i zapotrzebowań użytkowników Rejestrację zgłoszeń od użytkowników Zamawianie, instalację, konfigurację sprzętu dla nowych pracowników, zarządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów i bieżące wsparcie dla użytkowników Testowanie rozwiązań dostawców Analiza potrzeb businessowych Uczestniczenie w projektach jako wsparcie ze strony IT ...

  • o firmie
    2 lokalizacje 21.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 21.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring applications, finding a solution for occurring problems Analysing and solving IT issues related to Microsoft Windows Environment Escalation of...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Description The main purpose of this position is to ensure the quality of the end user technical support and customer satisfaction for our EMEA customers in different countries. In this role, you will also be part of developing the IT Support...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    wsparcie techniczne IT u Klientów we wszystkich obszarach biznesowych firmy realizacja zadań wsparcia jako I linia eskalacja problemów, kontakt z pozostałymi zespołami opracowywanie procedur utrzymaniowych ...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres odpowiedzialności Odpowiedzialność za projekty prowadzone w jednostce Odpowiedzialność za analizę wymagań użytkowników, analiza możliwości ich implementacji w systemach informatycznych T-Mobile, wysokie i niskopoziomowe (szczegółowe)...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • o firmie

    łódzkie 21.06.2018

    The duties will include: Responding to queries in Accounts Payable and Receivable area Direct e-mail and phone contacts with vendors and employees from client entities Vendor accounts reconciliations Participation in various projects ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    To mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Profil kandydata: Wykształcenie i doświadczenie: Wykształcenie wyższe lub studenci ostatniego roku studiów Wiedza w zakresie produktów i usług desktopowych oraz znajomość rozwiązań infrastruktury komputerowej i teleinformatycznej Wiedza...

  • 2 lokalizacje 21.06.2018

    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klienta, współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi, zapewnienie...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Key Accountabilities: Process customer documentations accurately to achieve agreed quality standards and targets Handles customer calls (Inbound/Outbound) and implement e-Channel project in accordance with HSBC procedures and standards Provides...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.06.2018

    Your Responsibilities / Activities: Review Contracts and maintain Salesforce.com closed opportunities Creation & update of projects in Infor’s internal tools (Salesforce/ Clarity) Assign identified resources to Clarity project Teams Ensure all...

  • o firmie
    2 lokalizacje 21.06.2018

    This position requires an energized IT support professional delivering high quality IT technical support to the Client VIP and office staff community. This would include but not limit a dynamic list of senior executives and office staff within...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres obowiązków: Administracja systemami biznesowymi Aktywny udział w międzynarodowych projektach IT Wdrożenia nowych wydań systemów i aplikacji (współpraca z developerami w międzynarodowym zespole) Wsparcie merytoryczne dla systemów i...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres obowiązków: I i II linia wsparcia Utrzymanie kont użytkowników w Microsoft Active Directory Rozwiązywanie problemów z serwerem, stacją roboczą, drukarką Instalacja oraz nadzór nad sprzętem oraz oprogramowaniem Administrowanie siecią...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 21.06.2018

    Tasks and responsibilities: Demonstrate the ability to troubleshoot and resolve software related issues, in line with internal Maintenance & Support processes, Assure requests are accounted within SLA, in order to assure timely and effective...