Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
IT Administrator
Randstad Polska Sp. z o.o.
Mielec, podkarpackie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Chcesz pracować dla firmy, kóra prowadzi innowacyjny i dynamiczny rozwój w obszarze automatyzacji procesów oraz laserowej obróbki materiałów? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: IT Administrator
Rekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).
Jeśli posiadasz doświadczenie w utrzymywanie serwerów, baz danych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!
zadania
- samodzielny nadzór nad infrastrukturą IT oraz wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych
- nadzór nad lokalnymi serwerami oraz audty bezpieczeństwa sieci firmowej
- adminitrowania środowiskami Microsoft: Windows Server, Active Directory, Windows 7/10, MS Office, SQL
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania i systemów infomatycznych , a także ich aktualizacja
- administrowanie kontami uzytkowników i prawami dostępu
- utrzymanie i rozwój systemu klasy ERP
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wdrożeń rozwiązań IT
- prowadzenie projektów IT
oczekujemy
- wykształcenia wyższego kierunkowego
- doświadczenia na samodzielnym stanowisku IT będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobrej znajomości środowiska Microsoft: Windows Server, Ative Directory, WIndows 7/10, MS Office, SQL
- praktycznej wiedzy w zakresie środowisk Hyper-V, VEEAM i sieci LAN, WAN, W-LAN
- mile widziana znajomość systemów Comarch ERP XL, Comarch Optima, Asprova APS
- dobra znajomość języka programowa SQL
- dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
- dokładności i komunikatywności
oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)
- pracę z najnowocześniejszymi technologiami
- elastyczne godziny pracy (np. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
- możliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencje branżowe
- wyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencji
- mozliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji
- prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowe ubezpieczenia grupowe na atrakcyjnych warunkach
Ogłoszenie archiwalne