Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

/491/11/2021/KC/102298

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

IT Administrator

Randstad Polska Sp. z o.o.

  • Mielec, podkarpackie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Chcesz pracować dla firmy, kóra prowadzi innowacyjny i dynamiczny rozwój w obszarze automatyzacji procesów oraz laserowej obróbki materiałów? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie Polski, poszukujemy osoby na stanowisko: IT Administrator

Rekrutacja prowadzona jest całkowicie zdalnie/online i składa się z 3-etapowego procesu (wstepna rozmowa rekrutacyjna, test wiedzy, finalna rozmowa z managerem projektu).

Jeśli posiadasz doświadczenie w utrzymywanie serwerów, baz danych i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!

IT AdministratorNumer ref.: /491/11/2021/KC/102298

zadania

  • samodzielny nadzór nad infrastrukturą IT oraz wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych
  • nadzór nad lokalnymi serwerami oraz audty bezpieczeństwa sieci firmowej
  • adminitrowania środowiskami Microsoft: Windows Server, Active Directory, Windows 7/10, MS Office, SQL
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania i systemów infomatycznych , a także ich aktualizacja
  • administrowanie kontami uzytkowników i prawami dostępu
  • utrzymanie i rozwój systemu klasy ERP
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wdrożeń rozwiązań IT
  • prowadzenie projektów IT

oczekujemy

  • wykształcenia wyższego kierunkowego
  • doświadczenia na samodzielnym stanowisku IT będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobrej znajomości środowiska Microsoft: Windows Server, Ative Directory, WIndows 7/10, MS Office, SQL
  • praktycznej wiedzy w zakresie środowisk Hyper-V, VEEAM i sieci LAN, WAN, W-LAN
  • mile widziana znajomość systemów Comarch ERP XL, Comarch Optima, Asprova APS
  • dobra znajomość języka programowa SQL
  • dyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych
  • dokładności i komunikatywności

oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)
  • pracę z najnowocześniejszymi technologiami
  • elastyczne godziny pracy (np. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
  • możliwość rozwoju zawodowego przez m.in. naukę j. angielskiego, szkolenia, konferencje branżowe
  • wyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencji
  • mozliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacji
  • prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dodatkowe ubezpieczenia grupowe na atrakcyjnych warunkach
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne