IT Asset Management Specialist

BEUMER Group Poland Sp. z o.o.

  • Gliwice

    Gliwice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Microsoft Excel

System operacyjny

O projekcie

Utrzymanie, aktualizacja, monitorowanie i generowanie raportów bazy danych (CMBD) . Praca w międzynarodowym środowisku.

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymywanie bazy informacji dotyczącej CMDB, stanu serwerów, urządzeń sieciowych, urządzeń OT, itp.

  • Prowadzenie raportów statystycznych dotyczących wykorzystania naszego oprogramowania w celu optymalizacji kosztów

  • Aktualizowanie listy zatwierdzonego oprogramowania, zarządzanie wyjątkami i porównywanie ze stanem faktycznym

  • Zarządzanie uprawnieniami w oparciu o normę ISO 27001

  • Monitorowanie procesu zarządzania podatnościami w ścisłej współpracy z naszym zespołem ds. bezpieczeństwa

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra organizacja i wysoka kultura pracy

  • Podstawowa wiedza z zakresu IT

  • Chęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętności

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w wielokulturowym zespole

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) oraz pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel

  • Gotowość do okazjonalnych wyjazdów do innych lokalizacji naszej firmy (głównie Niemcy)

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu ITIL i/lub ISO27001

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 10-20

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • koncentrujesz się na jednym projekcie

Tak pracujemy nad projektem

  • active monitoring

  • dokumentacja

  • narzędzia do trackowania zadań

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • konferencje w Polsce

  • mentoring

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

  • wsparcie w przygotowaniu do bycia prelegentem

  • wspieramy wydarzenia dla IT

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i rozbudowany program szkolenia

  • Praca ze specjalistami z zagranicy przy różnorodnych projektach

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna - Medicover, Medicover Benefits, ubezpieczenie grupowe)

  • Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej (dla optymalizacji pracy w planach są okazjonalne wyjazdy służbowe do głównej siedziby w Niemczech ok. 10 – 15 dni w roku)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • paczki świąteczne

  • dofinansowanie do platformy streamingowej

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

Etapy rekrutacji
1

kontakt telefoniczny

2

wideo-rozmowa z rekrurem i kierownikiem działu

3

rozmowa rekrutacyjna w siedzibie firmy

4

witamy na pokładzie

BEUMER Group Poland Sp. z o.o.

Grupa BEUMER jest liderem w projektowaniu i wdrażaniu systemów transportu wewnętrznego. Są to zaawansowane technicznie, wysoko zautomatyzowane urządzenia do paletyzacji i pakowania, sortowania i dystrybucji bądź transportu i załadunku. Gruntowna wiedza i know-how na najwyższym poziomie oraz chęć ciągłego rozwoju to cechy wyróżniające naszych pracowników. Wspieramy tę postawę ze wszystkich sił: w ramach współdziałania w rodzinnej atmosferze na bazie wzajemnego szacunku i kultury zaufania, która gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo. Naszym wspólnym celem jest realizacja innowacyjnych projektów na całym świecie.

Przewiń do profilu firmy