Oferta pracy

IT ERP POS Expert

AmRest Sp. z o.o.

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • ERP

  • Azure

System operacyjny

O projekcie

Jako IT ERP POS Expert będziesz odpowiadać za prowadzenie i nadzorowanie procesu wdrażania rozwiązań w obszarze POS/ERP. Konsultacje w obszarach POS i BackOffice pomiędzy interesariuszami technicznymi i biznesowymi jak również tworzenie specyfikacji, wymagań i dzienników zadań dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

Twój zakres obowiązków

  • Praca w zespole odpowiedzialnym za wdrożenie systemu Dynamics 365 dla branży HORECA,

  • Aktywnie poszukiwanie najlepszych praktyk, proaktywne i kreatywne podejście do zadań,

  • Tworzenie, modyfikacja, dokumentacja obecnych i nowych procesów biznesowych,

  • Wsparcie projektów wdrożeń i integracji związanych z Dynamics 365 oraz współpraca z dostawcami i klientami wewnętrznymi,

  • Zapewnienie, że wszystkie umowy / specyfikacje dostawców IT spełniają potrzeby biznesowe,

  • Tworzenie specyfikacji rozwojowej i współprojektowanie nowych rozwiązań i funkcjonalności,

  • Zarządzanie backlogiem projektowym, analiza change requestów i priorytetyzacja wdrożeń,

  • Tworzenie planów wdrożenia oraz dzielenie funkcjonalności na zadania,

  • Kontrola dostarczonego rozwiązania pod kątem zgodności ze specyfikacją i wymaganiami,

  • Konfiguracja i zarządzanie modułem D365 Commerce,

  • Współpraca z zespołem testerskim przy tworzeniu test planów i realizacji testów,

  • Zapewnienie funkcjonowania procesów związanych z zarządzaniem wiedzą, aktywne dzielenie się wiedzą z innymi działami jak również szkolenie użytkowników.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: informatyka / technologia informatyczna,

  • Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,

  • Techniczna i funkcjonalna znajomość systemów ERP w obszarze POS i SCM,

  • Znajomość Dynamics 365, środowiska i architektury opartej o Azure, narzędzia Azure DevOps będzie dodatkowym atutem,

  • Doświadczenie w pracy z urządzeniami typu POS oraz ich peryferiami,

  • Nastawienie na osiąganie celów, pro aktywność, kreatywność,

  • Umiejętności efektywnego zarządzania czasem,

  • Wysokie umiejętności analityczne, organizacyjne, dokładność, dbanie o szczegóły,

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku w ramach podobnych odpowiedzialności,

  • Język angielski na poziomie B2.

Mile widziane

  • Język Hiszpański/Niemiecki/Francuski,

  • Doświadczenie w branży HORECA.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w globalnej organizacji,

  • Premia roczna - do 20% rocznych zarobków brutto,

  • Elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym,

  • Spersonalizowany pakiet benefitów: zniżki do naszych kawiarni i restauracji, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych,

  • Przyjazną atmosferę i kulturę dzielenia się wiedzą.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne