Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1215 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

IT Help Desk

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    KCR Placement jest globalnym dostawcą usług rekrutacyjnych w obszarze life science.

    Dla jednego z naszych Klientów- międzynarodowej firmy z sektora badań klinicznych poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

    IT HELP DESK

    Lokalizacja: Warszawa
    Dział: IT

    Zakres obowiązków:

    • Zdalne techniczne wsparcie użytkowników wewnętrznych (zgodnie z procedurami);
    • Pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związywanych z systemem;
    • Telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłaszanych zagadnień IT;
    • Rejestracja oraz weryfikacja zgłoszeń Klientów;
    • Przyjmowanie i obsługa zleceń w zakresie pierwszej linii wsparcia;
    • Wsparcie klientów w języku angielskim i polskim.

    Wymagania:

    • Doświadczenie w środowisku IT Helpdesk;
    • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów informatycznych; 
    • Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi Windows (XP / 7/8) oraz pakietem MS Office 365;
    • Znajomość technologii LAN / WAN - doświadczenie z TCP / IP;
    • Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów;
    • Rozwinięte zdolności interpersonalne.

    We’re onboarding “best in class” candidates, so give us a chance to meet you!

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"