Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

IT Helpdesk Specialist

AITNET

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

AITNET

Juliusza Lea 65

Krowodrza

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • praca w systemie helpdesk do przepływu zgłoszeń i udzielania odpowiedzi, przedstawiania rozwiązań opisanych przez zespół IT

  • udział w analizie i projektowaniu zautomatyzowanych rozwiązań problemów biznesowych

  • rejestracja telefonicznych zgłoszeń klientów

  • opisywanie prac wdrożeniowych i weryfikacja prac

Nasze wymagania

  • profesjonalnie i konstruktywnie komunikowanie się z klientem, aby skutecznie i szybko rozwiązywać problemy

  • zaradność i samodzielność w realizowaniu zadania wg ustalonych zasad

  • chęć pogłębiania wiedzy

  • biegła znajomość technik przetwarzania danych

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyżej

To oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w zakresie IT

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • pracę w zgranym, młodym zespole

  • miłą atmosferę pracy

O nas

AITNET funkcjonuje od 2009 roku, działalność firmy skupia się wokół tworzenia oprogramowania dla branży deweloperskiej oraz galerii handlowych. Tworzymy systemy ERP, CRM i aplikacje na kioski multimedialne - przez lata wypracowaliśmy mnóstwo rozwiązań, które skutecznie wdrażamy każdego dnia.