Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyIT Helpdesk Specialist
AITNET
- Juliusza Lea 65, Krowodrza, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
AITNET
Juliusza Lea 65
Krowodrza
Kraków
Twój zakres obowiązków
praca w systemie helpdesk do przepływu zgłoszeń i udzielania odpowiedzi, przedstawiania rozwiązań opisanych przez zespół IT
udział w analizie i projektowaniu zautomatyzowanych rozwiązań problemów biznesowych
rejestracja telefonicznych zgłoszeń klientów
opisywanie prac wdrożeniowych i weryfikacja prac
Nasze wymagania
profesjonalnie i konstruktywnie komunikowanie się z klientem, aby skutecznie i szybko rozwiązywać problemy
zaradność i samodzielność w realizowaniu zadania wg ustalonych zasad
chęć pogłębiania wiedzy
biegła znajomość technik przetwarzania danych
znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyżej
To oferujemy
możliwość rozwoju zawodowego w zakresie IT
atrakcyjne wynagrodzenie
pracę w zgranym, młodym zespole
miłą atmosferę pracy
O nas
AITNET funkcjonuje od 2009 roku, działalność firmy skupia się wokół tworzenia oprogramowania dla branży deweloperskiej oraz galerii handlowych. Tworzymy systemy ERP, CRM i aplikacje na kioski multimedialne - przez lata wypracowaliśmy mnóstwo rozwiązań, które skutecznie wdrażamy każdego dnia.