Oferta pracy

IT Helpdesk Specialist

XTG SAO firmie

  • Tyniecka 5a, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

XTG SA

Tyniecka 5a

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • przyjmowanie zleceń oraz wsparcie użytkowników w ramach Helpdesk (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty),

  • udzielanie pomocy pracownikom firmy w korzystaniu z zasobów informatycznych,

  • wsparcie użytkowników w korzystaniu z programów i sprzętu komputerowego,

  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym,

  • monitorowanie poprawności działania infrastruktury IT oraz obsługiwanych systemów informatycznych,

  • instalacja i konfiguracja komputerów i wyposażenia ITC dla pracowników firmy,

  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji,

  • czynna współpraca w realizacji projektów począwszy od ich analizy aż po eksploatację.

Nasze wymagania

  • znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,

  • min. 1 rok doświadczenia w zespole IT Service/Help Desk,

  • preferowane wykształcenie kierunkowe (techniczne, wyższe), mile widziani uczniowi/studenci ostatnich miesięcy nauki,

  • biegła obsługa komputera i znajomość systemu operacyjnego Windows 7-10,

  • znajomość zagadnień dotyczących zarządzania użytkownikami w Active Directory,

  • podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,

  • znajomość oprogramowania biurowego i narzędziowego w tym MS Office, Libre/OpenOffice, Thunderbird,

  • znajomości ogólnych zagadnień informatycznych takich jak poczta elektroniczna, Internet, sieci komputerowe, wideokonferencje, telekonferencje,

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w wielojęzykowym zespole oraz korzystanie z dokumentacji,

  • zdolności techniczne i analityczne,

  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

  • znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń wspierających prace HelpDesk (Request Tracker, OTRS, JIRA itp),

  • prawo jazdy.

To oferujemy

  • konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,

  • szkolenia, rozwój zawodowy i możliwość awansu,

  • pakiet benefitów (multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),

  • możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy,

  • ogólnofirmowe i działowe wyjścia i wyjazdy integracyjne (za którymi bardzo tęsknimy w czasie pandemii).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

XTG SA

Witaj, a właściwie… cześć! Jak Ci mija dzień? Jeżeli właśnie teraz szukasz nowego planu na siebie, nie zwlekaj i dołącz do REWOLUCJI TECHNOLOGICZNEJ XTG!

Obecnie tworzy ją już prawie 100 pracowników (i ciągle rośniemy) zauroczonych w niekorporacyjnym klimacie naszej pracy. Od wielu lat specjalizujemy się w dystrybucji sprzętu IT oraz fotowoltaice, z powodzeniem tworząc globalne centrum zakupowe zaopatrujące Klientów w Polsce, jak i na świecie. Codziennie witamy się i pozdrawiamy w kilkunastu językach, wspólnie budując miejsce pracy, gdzie każdy czuje się ważny i doceniony. To jak pracujemy docenili między innymi redaktorzy BRANDS IT, przyznając nam tytuł Najlepszego Pracodawcy Roku! Więcej o nagrodzie oraz o nas znajdziesz na stronie http://www.xtg.pl/.

Przewiń do profilu firmy