IT Helpdesk Specialist

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 08.06.2018
  • Ważna jeszcze 17 dni (do 08.07.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    We are now looking for a SAP consultant with competence and experience within the Finance/Controlling (FI/CO) and Asset Accounting (AA) module/processes and that will contribute to a global SAP template project. The job will be to deliver senior Know How of SAP FI/CO/AA and Polish specifics.
     
    Fresenius Group is a true global company and Fresenius Netcare is a daughter-company that serves the group with IT-services. You will be part of a group of four SAP consultants located in Wroclaw, Poland. As a SAP consultant within Fresenius Netcare you will propose and implement IS processes and solutions in order to improve the customer competitiveness with a focus on the Sales processes. You will contribute to the establishment of a global business culture for the Fresenius Group by establishing integrative IT-Systems based on the IT-Standards set for the Fresenius Group. In conjunction with the existing Information Services Organization within Fresenius Netcare you will ensure efficient, effective, competitive and comprehensive Information Services.
     
    We are working close to our customers and are involved in their projects to ensure efficient processes and optimal use of SAP. Some travels with be necessary to our internal customers in Poland and IT headquarter in Germany
    foto
    IT Helpdesk Specialist
    Miejsce pracy: Wrocław - Rynek

    Main responsibilities:

    • Providing first/second line support to end users including workstations, servers, application software and hardware,
    • Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, MS Windows, VPN, Active Directory, Lotus Notes and many more (around 30 services fully supported by Helpdesk Team),
    • Daily contact (mainly in English) with end users via mail, phone, chat, ticketing system,

    Requirements:

    • At least 2 years of working experience in Service Desk or similar position,
    • Bachelor’s degree in Computer Science, Management Information Systems, Engineering, related technical field,
    • Very good level of English (written and spoken) is required,
    • Good knowledge of MS Windows 7/10 and MS Office 2010, 2013, 365,
    • PC/Laptop configuration familiarity,
    • Time management and organizational skills,
    • Process and documentation oriented worker,
    • Good interpersonal and social skills,
    • Good adaptability and flexibility skills,

    We offer:

    • Competitive salary and benefit package (private medical health care, multisport card),
    • Excellent working and team atmosphere,
    • Career path opportunities,
    • Salary based on experience.

    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. Dziękujemy za przesłane aplikacje, informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami.

    Administratorem danych jest Clinico Medical Sp. z o.o. z siedzibą w Błonie 55-330, Roberta Kocha 1. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

    bottom