Oferta pracy

IT Manager

Prime Cargo Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Prosta 16
    Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Prime Cargo Poland Sp. z o.o.

Prosta 16

Łozienica (pow. goleniowski)

 

Firma Prime Cargo została założona w 1998 roku w Danii. Zespół pracowników Prime Cargo, opracowywał i zbierał doświadczenie w branży transportu, spedycji i logistyki od wczesnych lat 90-tych, co pozwoliło od początków istnienia zostać specjalistą w w swojej branży. Pracownicy Prime Cargo zatrudnieni zarówno w europejskich, jak i azjatyckich oddziałach ściśle ze sobą współpracują, kooperując w dobrze zorganizowanej i zorientowanej na zadowolenie klienta atmosferze sukcesu.

Przez lata pracy firma wyspecjalizowała się w takich arenach działalności jak transport lotniczy, morski oraz lądowy, logistyce handlu internetowego, odprawach celnych, procesach magazynowych.

W 2014 roku Prime Cargo postanowiło poszerzyć swoje wpływy o oddział zlokalizowany w północno-zachodniej Polsce; w Łozienicy koło Szczecina. 

Obecnie, dzięki wysoce rozwiniętemu technologicznie magazynowi oraz wyspecjalizowanej kadrze pracowniczej, Prime Cargo Poland jest gotowe na nawet najbardziej skomplikowane wyzwania logistyczne, będąc świetnym zapleczem magazynowym, centrum logistycznym oraz dystrybucyjnym dla klientów z rozmaitych branż.

Jesteśmy firmą otwartą na innych, wspieramy stowarzyszenia, poradni, domy dziecka, inne instytucji, które potrzebują wsparcia.

 

IT Manager

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Kierowanie zespołem, dbanie o motywacje pracowników;
  • Nadzór nad pracą i rozwojem działu IT;
  • Zarządzanie projektami IT od zgłoszenia do fazy stabilizacji, poprzez analizę, development, testy i wdrożenie;
  • Koordynacja wycen inicjatyw biznesowych (tzw. developmentów);
  • Współpraca z zespołem projektowym w ramach prowadzonych projektów;
  • Bieżące raportowanie statusów projektów;
  • Odpowiedzialność za zakres i termin realizowanych projektów, poprzez kontrolę zmian, ryzyk, zagadnień i harmonogramu;
  • Zarządzanie realizacją małych zmian, w tym koordynacja wycen, raportowanie statusów, koordynacja realizacji wraz z testami i organizacja wdrożeń;
  • Współpraca i wspieranie grupowego działu IT w Danii;
  • Nadzór nad kosztami funkcjonowania lokalnej infrastruktury IT i własnego działu;

Oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów;
  • Ogólna znajomość technologii informatycznych, umożliwiająca projektów IT oraz skuteczną komunikację z innymi członkami zespołu projektowego;
  • Zdolności analityczne i orientację na realizację celu;
  • Samodzielność w realizacji przydzielonych zadań, umiejętność komunikacji i egzekwowania przydzielonych zadań, dobrą organizację pracy własnej i zespołu;
  • Komunikatywność oraz otwartość, liderska postawa;
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie rozwoju Software, znajomość narzędzi do prowadzenia projektów

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie logistycznej;
  • Rozwojowe i ambitne stanowisko;
  • Pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie pracownicze, posiłki;
  • Udział w imprezach firmowach, inicjatywach integracyjnych;
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, udział w szkoleniach, warsztatach;
  • Możliwość pracy zdalnej

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy