VESUVIUS CSD

IT Operations Service Desk Manager

VESUVIUS CSDO firmie

VESUVIUS CSD

Jasnogórska 11

Kraków

top

Vesuvius is a Global leader in molten metal flow engineering.
For newly open Shared Service Center in Krakow we are looking for

IT Operations Service Desk Manager
Kraków

Your main responsibilities:

  • Manages the service desk activities in Europe
  • Performs Service Desk Monitoring
  • Ensures that IT standards and best practices are followed at service desks and by field support employees worldwide.
  • Oversees the daily ticket operation
  • Participates in the recruitment process at every service desk.
  • Takes ownership of the quality assurance processes
  • Global Process Owner for all IT Service Desk processes

We are looking for person who has:

  • Experience in managing an IT service desk
  • Deep understanding of problem solving techniques and methodologies
  • Good communication skills
  • Demonstrable customer/client focus.
  • Able to effectively function in a diverse, multicultural environment
  • Flexibility to travel on an ad-hoc basis and to work out of main business hours occasionally

What we offer:

Podawane przez Pana/Panią dane osobowe w formularzu aplikacyjnym oraz we wgrywanym CV są zbierane przez Vesuvius CSD Sp. z o.o. Aplikując przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że:

a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Vesuvius CSD Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;

b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się  Inspektorem Ochrony Danych lub pisemnie na adres siedziby administratora;

c) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w rekrutacji na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Ogólnego Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych (dalej: RODO);

d) ujawnienie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;

e) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty wspierające administratora w przeprowadzeniu procesu rekrutacji;

f) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji oraz przez 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;

g) Pan/Pani posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;

h) Pan/Pani ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.

Vesuvius is a Global leader in molten metal flow engineering.
For newly open Shared Service Center in Krakow we are looking for

IT Operations Service Desk Manager

Your main responsibilities:

  • Manages the service desk activities in Europe
  • Performs Service Desk Monitoring
  • Ensures that IT standards and best practices are followed at service desks and by field support employees worldwide.
  • Oversees the daily ticket operation
  • Participates in the recruitment process at every service desk.
  • Takes ownership of the quality assurance processes
  • Global Process Owner for all IT Service Desk processes

We are looking for person who has:

  • Experience in managing an IT service desk
  • Deep understanding of problem solving techniques and methodologies
  • Good communication skills
  • Demonstrable customer/client focus.
  • Able to effectively function in a diverse, multicultural environment
  • Flexibility to travel on an ad-hoc basis and to work out of main business hours occasionally

Podawane przez Pana/Panią dane osobowe w formularzu aplikacyjnym oraz we wgrywanym CV są zbierane przez Vesuvius CSD Sp. z o.o. Aplikując przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że:

a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Vesuvius CSD Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;

b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się  Inspektorem Ochrony Danych lub pisemnie na adres siedziby administratora;

c) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w rekrutacji na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych, tj. na podstawie art. 6 ust 1 pkt a Ogólnego Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych (dalej: RODO);

d) ujawnienie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;

e) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być podmioty wspierające administratora w przeprowadzeniu procesu rekrutacji;

f) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji oraz przez 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;

g) Pan/Pani posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;

h) Pan/Pani ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO.

Ogłoszenie archiwalne