IT Project Manager

QarsonO firmie

umowa o pracę
5 000‐8 000 zł brutto / mies.
kontrakt B2B
6 000‐10 000 zł netto (+ VAT) / mies.
Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Krzemowa 1, Złotniki (pow. poznański)
    Złotniki (pow. poznański), wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 8 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Qarson

Krzemowa 1

Złotniki (pow. poznański)

Technologie, których używamy

Wymagane

  • JIRA

System operacyjny

O projekcie

Nasz dział IT realizuje projekty dla wewnętrznego klienta w kilku technologiach (.NET, Web, Salesforce). Wykorzystujemy sprawdzone metodyki - Scrum i Kanban, wsparte zwinnym zarządzaniem projektami. Naszym celem jest wdrożenie nowego systemu ERP oraz narzędzi obiegu dokumentów.

Obecnie w dziale IT pracuje ponad 20 osób podzielonych na trzy strumienie - dwa deweloperskie i jeden platformowy. Realizowane przez dział IT projekty będą dotyczyć całej grupy Qarson, w szczególności rynku francuskiego i polskiego.

Oferujemy samodzielną pracę przy wsparciu CEO nad kluczowymi dla firmy projektami.

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie projektami IT o charakterze międzynarodowym,

  • tworzenie planów projektów i harmonogramów oraz monitorowanie postępów prac,

  • monitorowanie ryzyk oraz raportowanie,

  • organizacja procesu zarządzania portfelem projektów IT,

  • dbanie o przepływ dokumentacji i informacji w zespole,

  • przygotowywanie dokumentacji projektowej,

  • wsparcie Właścicieli Produktów w obszarze zarządzania projektem,

  • zarządzanie zewnętrznymi dostawcami w spółce IT.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu projektami IT,

  • znajomość metodyk zarządzania projektami,

  • doświadczenie w pracy z metodykami zwinnymi - Scrum, Kanban, AgilePM,

  • otwartość, elastyczność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów na różnych poziomach organizacji,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • umiejętność reagowania na zmiany i dostosowywania działań do aktualnej sytuacji,

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.

Mile widziane

  • certyfikacje PMI-ACP, IPMA, AgilePM lub Scrum,

  • doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów ERP i CRM,

  • znajomość języka francuskiego.

Podział czasu pracy
40%

Spotkania z klientami

30%

Prace nad dokumentacją projektową i związaną z dostawcami

30%

Spotkania z kontrahentami

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 20

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • masz wpływ na wybór narzędzi i technologii
  • koncentrujesz się na rozwoju produktu
  • agile
  • scrum
  • kanban

Skład zespołu

  • backend developer
  • frontend developer
  • fullstack developer
  • lider techniczny
  • tester manualny
  • support
  • product owner
  • scrum master
  • analityk biznesowy
  • analityk systemowy

Tak pracujemy nad projektem

  • wsparcie architekta / lidera technicznego

  • active monitoring

  • dokumentacja

  • narzędzia do trackowania zadań

  • środowiska testowe

  • testy funkcjonalne

  • testy regresyjne

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • czas na rozwój Twoich pomysłów

  • konferencje w Polsce

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • bony żywieniowe

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

Etapy rekrutacji
1

Analiza CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Rozmowa rekrutacyjna

4

Zadanie praktyczne

5

Propozycja współpracy

Qarson

Samochody dla jednych to pasja życia, dla innych po prostu narzędzie pracy. W Qarsonie wierzymy, że ludzie chcą mieć łatwy i wygodny dostęp do wszystkich modeli w jednym miejscu, gdzie mogą porównywać auta między sobą, a niezależny doradca skupia się na potrzebach klienta. Wierzymy w wielokanałowość, zamawianie online, bezpośredni kontakt ludzki w punktach sprzedaży oraz w model konsumpcji oparty na korzystaniu a nie kupowaniu, aby wielu było stać na lepsze auto.

Qarson od 11 lat działa we Francji, gdzie z roczną 50% dynamiką wzrostu sprzedaży i wielokrotnie wyróżnianą jakością obsługi klienta, jest liderem rynku samochodów na abonament. W Polsce Qarson rozpoczął działalność w 2018. Aktualnie zatrudniamy prawie 250 osób w całej Europie, w tym 150 osób w Polsce.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy