Oferta pracy

IT Service Desk Agent

Devire

  • Katowice, śląskie

  • ważna jeszcze 11 dni
    do: 03 lis 2021
  • Specjalista (Mid / Regular)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

IT Service Desk Agent
Lokalizacja Katowice

IT Service Desk Agent

 

The IT Service Desk Agent provides support to company global users, through multiple channels such as phone, email and chat. The person on this position acts as a first point of contact for international colleagues seeking IT technical support.

 

Your role:

  • Handling technical notifications by the ticket service ( ServiceNow), email, phone
  • Remote IT support to company global users
  • Diagnosing and solving technical problems
  • Assists employees with incident resolution or service request management
  • Instruct users on usage of application systems
  • Suggests process improvements and share best practices with colleagues

 

About you:

  • Proficient in English
  • Excellent customer service skills
  • Strong communications skills
  • Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products
  • Ability to diagnose and resolve basic technical issues
  • Good knowledge of Microsoft Office and Windows OS
  • Keen interest in IT

 

Our Offer

  • Private healthcare
  • Language courses
  • Multisport card
  • Courses and trainings
  • Stable employment
  • Great working environment focused on mutual respect and support

 

 

opisopisopisopis
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

IT Service Desk Agent

IT Service Desk Agent

 

The IT Service Desk Agent provides support to company global users, through multiple channels such as phone, email and chat. The person on this position acts as a first point of contact for international colleagues seeking IT technical support.

 

Your role:

  • Handling technical notifications by the ticket service ( ServiceNow), email, phone
  • Remote IT support to company global users
  • Diagnosing and solving technical problems
  • Assists employees with incident resolution or service request management
  • Instruct users on usage of application systems
  • Suggests process improvements and share best practices with colleagues

 

About you:

  • Proficient in English
  • Excellent customer service skills
  • Strong communications skills
  • Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products
  • Ability to diagnose and resolve basic technical issues
  • Good knowledge of Microsoft Office and Windows OS
  • Keen interest in IT

 

Our Offer

  • Private healthcare
  • Language courses
  • Multisport card
  • Courses and trainings
  • Stable employment
  • Great working environment focused on mutual respect and support

 

 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne