Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

IT Service Desk Consultant (German Support)

Huawei Technologies Deutschland GmbH

  • małopolskie

    małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń 24x7 dla dużych i średnich klientów biznesowych (droga mailowa, telefonicznie, przez system ticketowy) w obszarze Fixed Operations Business (telefonia stacjonarna i internet, VPN)

  • Weryfikacja zgłoszeń utworzonych przez system monitoringu

  • Samodzielne przetwarzanie i dokumentacja w systemie ticketowym (BMC Remedy)

  • Rozwiązywanie problemów z łączami Main i BackUp (FixNet, Mobile)

  • Weryfikacja bieżących i historycznych danych dial-up

  • Kontrola okablowania i stanu CPE (LED)

  • Reset portu xDSL

  • Zdalny pomiar linii

  • Aktywne pozyskiwanie nowych informacji (informacje o klientach, weryfikacja usterek, zapytania o status u dostawcy/sprzedawcy)

  • Formułowanie i udokumentowanie diagnozy jako podstawy do dalszego usuwania usterek

  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług (operator linii, CPE service, vendor)

  • W przypadku bardziej złożonych problemów, aktywna współpraca z zespołem 2nd level (Advanced Troubleshooting, Voice & IP)

  • Przyjmowanie i przetwarzanie eskalacji od klientów

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7

  • Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta (przez telefon i mailowo, znajomość systemów ticketowych)

  • Mile widziane doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym i sektorze klientów biznesowych

  • Znajomość różnych typów technologii sieci stacjonarnych, DSL, VDSL, Ethernet, VPN

  • Zdolność do samodzielnej pracy i umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność rozwiązywania problemów

  • Poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie i niezawodność

To oferujemy

  • Kompleksowe szkolenie

  • W pełni wyposażone miejsce pracy

  • Możliwości awansu wewnętrznego i dalszego rozwoju

  • Zaangażowany i pomocny zespół

  • Elastyczne godziny pracy

  • Możliwość pracy zdalnej na czas pandemii Covid

O nas

About Huawei

Huawei is dedicated to innovating around the needs of our customers and continuously pushing the boundaries of ICT. We develop networks, solutions, and devices, serving one third of the world’s population in over 170 countries and regions. We are connecting systems, businesses, cities, societies and people around the globe; improving efficiencies, transforming industries and ultimately creating better experiences for everyone.

At Huawei, we define human progress by innovations that enrich all humanity. We do not view connectivity as a privilege, but as a necessity. We believe that the impact of information and communications technology should be measured by how many people can benefit from it. We strive to engineer broadband technology to the highest standard, faster than ever, for everyone, everywhere.

Join us and together, we are building a Better Connected World.