Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyIT Service Desk Consultant (German Support)
Huawei Technologies Deutschland GmbH
opolskie
opolskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
- запрошуємо працівників з України
- Робота для іноземцівбез польської

Twój zakres obowiązków
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń 24x7 dla dużych i średnich klientów biznesowych (droga mailowa, telefonicznie, przez system ticketowy) w obszarze Fixed Operations Business (telefonia stacjonarna i internet, VPN)
Weryfikacja zgłoszeń utworzonych przez system monitoringu
Samodzielne przetwarzanie i dokumentacja w systemie ticketowym (BMC Remedy)
Rozwiązywanie problemów z łączami Main i BackUp (FixNet, Mobile)
Weryfikacja bieżących i historycznych danych dial-up
Kontrola okablowania i stanu CPE (LED)
Reset portu xDSL
Zdalny pomiar linii
Aktywne pozyskiwanie nowych informacji (informacje o klientach, weryfikacja usterek, zapytania o status u dostawcy/sprzedawcy)
Formułowanie i udokumentowanie diagnozy jako podstawy do dalszego usuwania usterek
Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług (operator linii, CPE service, vendor)
W przypadku bardziej złożonych problemów, aktywna współpraca z zespołem 2nd level (Advanced Troubleshooting, Voice & IP)
Przyjmowanie i przetwarzanie eskalacji od klientów
Nasze wymagania
Dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego
Gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7
Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta (przez telefon i mailowo, znajomość systemów ticketowych)
Mile widziane doświadczenie w sektorze telekomunikacyjnym i sektorze klientów biznesowych
Znajomość różnych typów technologii sieci stacjonarnych, DSL, VDSL, Ethernet, VPN
Zdolność do samodzielnej pracy i umiejętność pracy w zespole
Umiejętność rozwiązywania problemów
Poczucie odpowiedzialności, zaangażowanie i niezawodność
To oferujemy
Kompleksowe szkolenie
W pełni wyposażone miejsce pracy
Możliwości awansu wewnętrznego i dalszego rozwoju
Zaangażowany i pomocny zespół
Elastyczne godziny pracy
Możliwość pracy zdalnej na czas pandemii Covid
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
O nas
About Huawei
Huawei is dedicated to innovating around the needs of our customers and continuously pushing the boundaries of ICT. We develop networks, solutions, and devices, serving one third of the world’s population in over 170 countries and regions. We are connecting systems, businesses, cities, societies and people around the globe; improving efficiencies, transforming industries and ultimately creating better experiences for everyone.
At Huawei, we define human progress by innovations that enrich all humanity. We do not view connectivity as a privilege, but as a necessity. We believe that the impact of information and communications technology should be measured by how many people can benefit from it. We strive to engineer broadband technology to the highest standard, faster than ever, for everyone, everywhere.
Join us and together, we are building a Better Connected World.