Oferta pracy

IT Service Desk Consultant

CLOUDICA sp. z o.o.O firmie

  • Okopowa 47
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

CLOUDICA sp. z o.o.

Okopowa 47

Warszawa

 

Kim Jesteśmy?

Jesteśmy prężnie działającą firmą na rynku nowoczesnych technologii. Pomagamy Klientom zrozumieć i zaadaptować się w cyfrowym świecie. Posiadamy szerokie kompetencje pozwalające nam realizować nawet bardzo skomplikowane projekty i usługi IT. Nie jesteśmy korporacją, mamy przyjazną kulturę organizacyjną i świetny Zespół.

Wspieramy Klientów w Polsce oraz poza jej granicami.Budujemy kompleksowe rozwiązania, optymalizujemy środowiska IT, dostarczamy subskrypcje, licencje oraz sprzęt.

Więcej o nas - https://cloudica.pl/

Aktualnie powiększamy nasz Zespół i poszukujemy: 

 

IT Service Desk Consultant

Zakres współpracy:

  • zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla wielu Klientów naszej firmy (I i II linia wsparcia) – rozwiązywanie incydentów na bazie ustalonych parametrów SLA,
  • analizowanie problemów i błędów systemowych – przekazywanie merytorycznych informacji do kolejnej linii wsparcia,
  • bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów,
  • administracja kont użytkowników w systemie AD,
  • konfiguracja i testowanie sprzętu komputerowego oraz infrastruktury IT,
  • tworzenie procedur operacyjnych,
  • współpraca z Administratorami IT.

Oczekiwania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na I lub II Linii Wsparcia IT,
  • doświadczenie w zakresie obsługi Klienta on-site oraz zdalnie,
  • doświadczenie we wsparciu użytkowników w technologiach:
    • Office365 (Poczta, Teams, itp.)
    • Pakiet Office
    • Systemy Windows 10
    • Active Directory
    • Usługi drukowania
    • Stacje robocze (w szczególności Dell),
  • znajomość systemu obsługi zgłoszeń (praktyka w pracy z Jira ServiceDesk będzie dodatkowym atutem),
  • gotowość do poznawania nowych technologii i rozwoju osobistego,
  • pro-aktywna postawa – nastawienie na efektywne rozwiązywanie problemów,
  • wysoki poziom kultury osobistej,
  • wykształcenie techniczne w obszarze informatyki, telekomunikacji będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • współpracę na podstawie B2B,
  • samodzielne stanowisko – realizacja projektów od A do Z i/lub zarządzanie kompleksowo usługą,
  • udział w kształtowaniu produktów i usług – nasze rozwiązania rozwijamy dzięki bieżącym informacjom o potrzebach Klientów,
  • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i zespół otwarty na pomysły,
  • bardzo dobrze skomunikowane biuro na Woli  (przystanki tramwajowe, pętla autobusowa, stacja rowerów miejskich, hulajnogi elektryczne),
  • elastyczny system pracy (możliwa praca z domu lub biura),
  • szkolenia rozwojowe,
  • benefity (m.in. dofinansowanie do pakietów medycznych).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy