Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyIT Service Desk
Signal Group sp. z o.o. sp.k.O firmie
Poznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Signal Group ’Przyszłość jest miejscem, które tworzymy.’
Nowoczesne technologie i usługi informatyczne. Naszym flagowym rozwiązaniem jest Xaris® - system zarządzający centralnie wszystkimi technologiami z jednego miejsca.
Ponad 27 lat doświadczenia na rynkach europejskich. Nasze rozwiązania działają w obiektach o łącznej powierzchni Państwa Luksemburg. Każdego dnia co drugi Polak korzysta z naszych systemów. Realizujemy wdrożenia dedykowanych rozwiązań dla Klientów sieciowych z branż retail, petrol, horeca, logistics, fashion oraz banking.
Solidny Pracodawca od 2013 roku. Tworzymy niepowtarzalną kulturę organizacyjną. Wiemy, że największym kapitałem Signal Group są jego Pracownicy, dlatego też naszym ciągłym wyzwaniem jest doskonalenie warunków pracy.
Dołącz do nas i się o tym przekonaj :)
- rozwiązywanie problemów pracowników pozostałych działów firmy w obszarze software (kontroler domeny Microsoft) i hardware
- informowanie o postępie i etapie prac
- rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
- instalacja, konfiguracja oprogramowania i urządzeń peryferyjnych
- rekomendowanie działań mających na celu zapobieganie najczęściej występującym błędom
- rekomendowanie działań mających na celu efektywniejszą obsługę zgłoszeń
- tworzenie baz danych incydentów
Z naszej strony zapewniamy Tobie:
- konkurencyjne wynagrodzenie
- atrakcyjny pakiet świadczeń obejmujący opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- możliwość samorealizacji
- stałe możliwości rozwoju w zróżnicowanym środowisku
- różnorodność projektów i zadań oraz samodzielność w ich realizacji
- nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji
Idealny Kandydat posiada:
- wykształcenie wyższe w obszarze IT
- znajomość Active Directory
- znajomość Office
- znajomość Exchange
- znajomość SQL
- wiedzę o hardware (komputery, laptopy, telefon)
- doświadczenie w obszarze Service Desk / Help Desk
- podstawową wiedzę z zakresu ITIL
- podstawową wiedzę praktyczną w zakresie rozwiązań IT, urządzeń sieciowych i technologii informatycznych
- znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację
- znajomość systemów Android oraz iOS
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość środowiska Linux
- znajomość rozwiązań klasy crm/erp
- znajomość metodyki zarządzania projektami (np PMBOK Guide, PRINCE2, scrum, agile)
- microsoft 365 (poczta, teams, etc)
- azure
- praktyka w pracy z Jira
Spółka zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Oferty zawierające CV prosimy nadsyłać za pomocą przycisku
Ogłoszenie archiwalne