Ta oferta pracy jest nieaktualna od 130 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

IT Service Desk Specialist

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 11.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    IT Service Desk Specialist
    Miejsce pracy: Kraków
    top

    Jeżeli jesteś osobą, która posiada:

    • Ma wykształcenie wyższe techniczne, preferowany profil informatyczny
    • Zna ITIL
    • Obsługuje MS EXCEL na poziomie zaawansowanym – zna makra, tabele przestawne, funkcje, sumy częściowe
    • Jest samodzielna oraz dobrze organizuje swoją pracę
    • Ma wysoki poziom kultury osobistej oraz komunikatywności

     

    Dodatkowym atutem może okazać się:

    • Znajomość SCCM oraz systemu JIRA Service Desk

    To mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

    • Telefonicznym wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku
    • Wsparciu dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016
    • Samodzielnym diagnozowaniu oraz rozwiązywaniu problemów
    • Rejestrowaniu zgłoszeń serwisowych
    • Rejestrowaniu w bazie wiedzy rozwiązań dla zaistniałych przypadków,
    • Współpracy z innymi zespołami (eskalacja, wspólne rozwiązywanie problemów)

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Pracę z nowymi technologiami i z wieloma projektami, często bardzo skomplikowanymi
    • Program szkoleń
    • Współpracę z osobami z bogatym doświadczeniem z zakresu IT
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju
    aplikuj