prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
IT Service Desk Team Leader
Bank Millennium S.A.
- Stanisława Żaryna 2A, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Bank Millennium S.A.
Stanisława Żaryna 2A
Mokotów
Warszawa
Technologie, których używamy
Wymagane
Windows 10
MS Office 365
Mile widziane
Jira
MS Azure
macOS /iOS
System operacyjny
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie Zespołem Wsparcia Usług IT
Nadzór nad jakością realizacji świadczonych usług IT
Monitoring parametrów KPI, SLA wyznaczonych dla poszczególnych usług IT
Reagowanie na sytuacje kryzysowe i eskalacje ze strony klientów biznesowych oraz klientów VIP
Zarządzanie i kontrola wykonania usług w ramach obowiązujących umów serwisowych
Nadzór nad majątkiem IT (proces Asset Management)
Przygotowywanie i opiniowanie instrukcji i procedur pod kątem usług IT oraz procesu Asset Management
Planowanie i realizacja inwestycji w obszarze inwestycji IT (planowanie zakupów, przygotowanie specyfikacji)
Aktywne poszukiwanie rozwiązań podnoszących wydajność i jakość obsługi zgłoszeń
Nasze wymagania
Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT
Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Praktyczna znajomość dobrych praktyk ITIL (mile widziany certyfikat)
Komunikatywność
Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
Bardzo dobra organizacja pracy, efektywne działanie w stresie i pod presją czasu
Znajomość panujących trendów na runku informatycznym
Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca bieżącą komunikację biznesową
Mile widziane
Doświadczenie pracy w banku lub innych instytucjach finansowych
Doświadczenie w pracy z systemem JIRA
Znajomość rozwiązań Cloud ( MS Azure)
Umiejętności prowadzenia analiz RootCaseAnalysis, wyciągania wniosków oraz umiejętność rozwiązywania problemów
Znajomość systemów macOS / iOS
Znajomość systemów Wideokonferencyjnych i systemów tłumaczeń symultanicznych
Znajomość obsługi Skype, Webex, MS Teams
Doświadczenie w tworzeniu prezentacji i raportów
Zarządzanie zespołem
Support
Spotkania z klientami
Tak organizujemy naszą pracę
Liczba osób w zespole
- 4
Skład zespołu
- support
To oferujemy
Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej instytucji finansowej
Możliwość rozwoju zawodowego
Kontakt z nowymi technologiami
Umowę o pracę oraz opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
Benefity
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
inicjatywy dobroczynne
dostęp do platformy MyBenefit
parking rowerowy
Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jeżeli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk Aplikuj.
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.
Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!