Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

IT Service Desk Team Leader

Bank Millennium S.A.

Bank Millennium S.A.

Stanisława Żaryna 2A

Mokotów

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Windows 10

  • MS Office 365

Mile widziane

  • Jira

  • MS Azure

  • macOS /iOS

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie Zespołem Wsparcia Usług IT

  • Nadzór nad jakością realizacji świadczonych usług IT

  • Monitoring parametrów KPI, SLA wyznaczonych dla poszczególnych usług IT

  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe i eskalacje ze strony klientów biznesowych oraz klientów VIP

  • Zarządzanie i kontrola wykonania usług w ramach obowiązujących umów serwisowych

  • Nadzór nad majątkiem IT (proces Asset Management)

  • Przygotowywanie i opiniowanie instrukcji i procedur pod kątem usług IT oraz procesu Asset Management

  • Planowanie i realizacja inwestycji w obszarze inwestycji IT (planowanie zakupów, przygotowanie specyfikacji)

  • Aktywne poszukiwanie rozwiązań podnoszących wydajność i jakość obsługi zgłoszeń

Nasze wymagania

  • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT

  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • Praktyczna znajomość dobrych praktyk ITIL (mile widziany certyfikat)

  • Komunikatywność

  • Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań

  • Bardzo dobra organizacja pracy, efektywne działanie w stresie i pod presją czasu

  • Znajomość panujących trendów na runku informatycznym

  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca bieżącą komunikację biznesową

Mile widziane

  • Doświadczenie pracy w banku lub innych instytucjach finansowych

  • Doświadczenie w pracy z systemem JIRA

  • Znajomość rozwiązań Cloud ( MS Azure)

  • Umiejętności prowadzenia analiz RootCaseAnalysis, wyciągania wniosków oraz umiejętność rozwiązywania problemów

  • Znajomość systemów macOS / iOS

  • Znajomość systemów Wideokonferencyjnych i systemów tłumaczeń symultanicznych

  • Znajomość obsługi Skype, Webex, MS Teams

  • Doświadczenie w tworzeniu prezentacji i raportów

Podział czasu pracy
50%

Zarządzanie zespołem

40%

Support

10%

Spotkania z klientami

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 4

Skład zespołu

  • support

To oferujemy

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej instytucji finansowej

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Kontakt z nowymi technologiami

  • Umowę o pracę oraz opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego

  • Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • dostęp do platformy MyBenefit

  • parking rowerowy

Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jeżeli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk Aplikuj.

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!

Przewiń do profilu firmy