Oferta pracy

IT Service Manager

Billennium S.A.

  • Olsztyn

    Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • ITIL

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie Team Leaderów w zakresie koordynowania pracy podległych zespołów (Development, Support, RM, Testing) zgodnie z założonymi celami

  • Analizowanie poziomu jakości usług oraz określanie kierunków rozwoju wspólnie z Team Leaderami

  • Współpraca z wewnętrznym Delivery Managerem np. w obszarze zarządzania ryzykiem

  • Wsparcie klienta w definiowaniu celów serwisowych

  • Zarządzanie wymaganiami klienta, działanie jako punkt eskalacji między biznesem a zespołami dostarczającymi usługę

  • Zarzadzanie skalowaniem i propagowaniem procesów biznesowych pomiędzy poszczególnymi technologiami w serwisie

  • Monitorowanie wskaźników oraz ciągłość świadczenia usługi w założonych ramach czasowych

  • Wdrażanie usprawnień (CSI) dotyczących utrzymania oraz rozwoju serwisu (np. poprzez automatyzację) oraz udział w kreowaniu procesów biznesowych

  • Aktywny udział w spotkaniach statusowych;

  • Prezentowanie klientowi kluczowych informacji odnośnie realizowanych zadań i planowanych działań, w oparciu o zdefiniowane wskaźniki

  • Proponowanie warsztatów tematycznych usprawniających podległe obszary serwisowe;

  • Zarządzanie procesami utrzymującymi aktualną bazę wiedzy wykorzystywaną w poszczególnych gałęziach serwisu

Nasze wymagania

  • Minimum 7 lat doświadczenia w branży IT

  • Minimum 3 lata na stanowisku związanym z zarządzaniem dostarczaniem serwisów lub zarządzaniem projektami - w środowisku międzynarodowym

  • Znajomość procesów ITIL oraz cyklu życia usługi

  • Szeroka wiedza na temat systemów informatycznych (od umiejętności zarządzania projektem do zarządzania produkcją oraz współpracę z różnymi dostawcami usług w chmurze)

  • Wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem;

  • Zdolność do skalowania najlepszych praktyk serwisowych oraz procesów biznesowych do podległych obszarów

  • Identyfikowanie obszarów wymagających doskonalenia oraz odpowiadanie na nowe potrzeby ze strony biznesu

  • Znajomość narzędzi ITSM - ServiceNOW \ JIRA, Confluence (w tym doświadczenie w przygotowywaniu raportów)

  • Znajomość metodyk Waterfall, Scrum

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Wysoko rozwinięte umiejętności planowania oraz priorytetyzacji strategicznych zadań;

  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za podejmowane działania oraz wrażliwość na poziom jakości usług

  • Samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej

  • Wykazywanie inicjatywy i proaktywnego podejścia do codziennych zadań

  • Mile widziane certyfikaty ITIL, Agile, Prince

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • agile
  • scrum

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • firma wspiera projekty open source

  • konferencje w Polsce

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

  • wsparcie w przygotowaniu do bycia prelegentem

  • wspieramy wydarzenia dla IT

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników