dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyIT Service Manager
Billennium S.A.
Olsztyn
Olsztyn, warmińsko-mazurskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- menedżer
- praca zdalna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Technologie, których używamy
Wymagane
ITIL
Twój zakres obowiązków
Wsparcie Team Leaderów w zakresie koordynowania pracy podległych zespołów (Development, Support, RM, Testing) zgodnie z założonymi celami
Analizowanie poziomu jakości usług oraz określanie kierunków rozwoju wspólnie z Team Leaderami
Współpraca z wewnętrznym Delivery Managerem np. w obszarze zarządzania ryzykiem
Wsparcie klienta w definiowaniu celów serwisowych
Zarządzanie wymaganiami klienta, działanie jako punkt eskalacji między biznesem a zespołami dostarczającymi usługę
Zarzadzanie skalowaniem i propagowaniem procesów biznesowych pomiędzy poszczególnymi technologiami w serwisie
Monitorowanie wskaźników oraz ciągłość świadczenia usługi w założonych ramach czasowych
Wdrażanie usprawnień (CSI) dotyczących utrzymania oraz rozwoju serwisu (np. poprzez automatyzację) oraz udział w kreowaniu procesów biznesowych
Aktywny udział w spotkaniach statusowych;
Prezentowanie klientowi kluczowych informacji odnośnie realizowanych zadań i planowanych działań, w oparciu o zdefiniowane wskaźniki
Proponowanie warsztatów tematycznych usprawniających podległe obszary serwisowe;
Zarządzanie procesami utrzymującymi aktualną bazę wiedzy wykorzystywaną w poszczególnych gałęziach serwisu
Nasze wymagania
Minimum 7 lat doświadczenia w branży IT
Minimum 3 lata na stanowisku związanym z zarządzaniem dostarczaniem serwisów lub zarządzaniem projektami - w środowisku międzynarodowym
Znajomość procesów ITIL oraz cyklu życia usługi
Szeroka wiedza na temat systemów informatycznych (od umiejętności zarządzania projektem do zarządzania produkcją oraz współpracę z różnymi dostawcami usług w chmurze)
Wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem;
Zdolność do skalowania najlepszych praktyk serwisowych oraz procesów biznesowych do podległych obszarów
Identyfikowanie obszarów wymagających doskonalenia oraz odpowiadanie na nowe potrzeby ze strony biznesu
Znajomość narzędzi ITSM - ServiceNOW \ JIRA, Confluence (w tym doświadczenie w przygotowywaniu raportów)
Znajomość metodyk Waterfall, Scrum
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wysoko rozwinięte umiejętności planowania oraz priorytetyzacji strategicznych zadań;
Zaangażowanie i odpowiedzialność za podejmowane działania oraz wrażliwość na poziom jakości usług
Samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej
Wykazywanie inicjatywy i proaktywnego podejścia do codziennych zadań
Mile widziane certyfikaty ITIL, Agile, Prince
Tak organizujemy naszą pracę
Tak pracujemy
- agile
- scrum
Takie dajemy możliwości rozwoju
branżowe platformy e-learningowe
firma wspiera projekty open source
konferencje w Polsce
szkolenia wewnątrzfirmowe
szkolenia zewnętrzne
treningi umiejętności miękkich
wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
wsparcie w przygotowaniu do bycia prelegentem
wspieramy wydarzenia dla IT
wymiana wiedzy technicznej w firmie
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników