Oferta pracy

IT Specialist (2nd level support)

DevireO firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

IT Specialist (2nd level support)

Dla duńskiego klienta, zarządzającego procesami biznesowymi i zmianami technologicznymi Grupy w całej Europie poszukujemy osoby z doświadczeniem na stanowisko: IT Specialist (2nd level support).


Twoje zadania: 

  • Obsługa przychodzących zgłoszeń serwisowych, rozwiązywanie problemów z istniejącym oprogramowaniem, zapewnianie  wsparcia i wytycznych w kwestiach związanych z desktopami
  • Dystrybucja aktualizacji oprogramowania urządzeń PDA
  • Testowanie poprawek bezpieczeństwa systemów operacyjnych
  • Zapewnienie bezpieczeństwa antywirusowego komputerów stacjonarnych (definiowanie wirusów i aktualizacje zabezpieczeń)
  • Odpowiedzialność za dostarczanie takich usług jak: Image Management, Software Packaging, Electronic Software Distribution
  • Nadzór nad środowiskiem Thin Clients - manipulacja, aktualizacja obrazów
  • Identyfikacja, monitorowanie i raportowanie niezgodności w prowadzonych projektach
  • Tworzenie szkoleń dla użytkowników końcowych dotyczących wdrożonych funkcji
  • Praca z systemem ticketowym oraz przy dużych, międzynarodowych projektach

Wymagane kwalifikacje:

  • Język angielski na poziomie swobodnej komunikacji
  • Doświadczenie w pracy z System Center Configuration Manager (SCCM)
  • Doświadczenie z Microsoft Client Operating Systems
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (2nd line support)
  • Doświadczenie w powiązanych procesach wdrożeniowych, migracjach systemu, aktualizacjach dla dużej ilości użytkowników 
  • Doświadczenie we wdrażaniu, migracji i administrowaniu produktami i narzędziami Microsoft
  • Znajomość systemów serwerowych Windows - Active Directory, DNS, DHCP, WSUS a także środowisk wirtualnych opartych na Vmware


Dla Ciebie:

  • Długofalowa współpraca w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o UoP
  • Wsparcie doświadczonego zespołu Specjalistów 
  • Dofinansowanie zajęć językowych
  • Pakiet benefitów 
  • Swobodna atmosfera 
  • Obecnie współpraca zdalna
  • Wiele możliwości rozwoju, duży wpływ na kształtowanie swojej kariery
  • Praca w dużych międzynarodowych projektach 

    Aplikuj i porozmawiajmy o szczegółach! 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne