Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Service Desk Specialist

  • Kraków, małopolskie
  • Asystent
  • 16.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Service Desk Specialist
    Miejsce pracy: Kraków
    6-10-53264
    For our client, leader among international technology companies in automotive and motorization area we are looking for IT Specialist (2nd line support).

    Responsibilities:
    • Being the 2nd point of contact for advanced incidents and service requests related to computer systems, hardware, software, applications, telephone, network.
    • Facilitates incident response and service request processes from ticket creation to ticket closure, including communications and documented resolutions.
    • Diagnoses, researches and resolves technical hardware/software incidents; monitors service requests , initiates prescribed escalation process.
    • Audits incidents to ensure identification of root cause & completion of the problems, Recognizes and informs management of recurring problems.
    • References enterprise-wide list of assets, changes, locations, versions and warranties as part of incident response.
    • Creates and maintains knowledge articles to be used internally and/or externally regarding training, best practices, solutions or processes as it relates to products, environments and related technologies.
    Requirements
    • Min 2 years of experience working in IT service desk
    • Knowledge of servers, configurations, instalations
    • Experienced with office 365 in Cloud
    • Experienced with Cisco phones
    • System Center Configurating Manager
    • Knowledge of Active Directory
    • Understanding of mobile devices
    • Setting VPN
    • Setting equipment
    • Working knowledge of Microsoft Office, SharePoint, Internet Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.) and Service Desk Tracking tools
    • Good English skills min B2 level
    • Passion for learning about new technologies
    Benefits
    • Working in an international environment
    • Working hours from 8 am to 4.00 pm
    • Private medical healthcare
    • Multisport Card
    • Trainings
    • Stable employment with market competitive salary,
    • Fresh fruits in the office;



    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych". Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment.

    Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

    Grafton Recruitment Polska sp. z o.o. jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 812.