SII Sp. z o.o.

IT Support

SII Sp. z o.o.O firmie

  • Białystok, podlaskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    12 Luty 2020
  • Specjalista
IT Support
Lokalizacja: Białystok
Wyzwania przed Tobą:

Help desk / Service desk - Wyzwania:

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie:
    • Oprogramowania systemowego, użytkowego
    • Sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne)
    • Sieci komputerowych
    • Telefonów VOIP i komórkowych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • Dokumentacja, analiza procesów biznesowych i instrukcji
Oczekiwane umiejętności:

  • Minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT – w tym staże, praktyki
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
  • Dobra znajomość systemu MS Windows
  • Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Skype, Lync oraz funkcji programów MS Word, MS Excel
  • Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Umiejętności interpersonalne (komunikacja, otwartość, empatia)
  • Dobra organizacja własnej pracy
Korzyści dla Ciebie:

  • Renomowany i stabilny pracodawca wyróżniony czterokrotnie nagrodą Great Place to Work oraz osiągający 31% wzrostu przychodu rocznie
  • Unikatowe projekty realizowane dla ponad 200 międzynarodowych liderów, z branż m.in. motoryzacyjnej, lotniczej, hi-tech i finansowej
  • Wewnętrzna aplikacja Job Changer, z którą w łatwy sposób możesz zmienić projekt, poznać nowe technologie lub relokować się do innego oddziału Sii
  • Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, językowe i konferencje branżowe (w których możesz wziąć udział lub wystąpić na nich jako ekspert)
  • Dofinansowanie Twoich pasji oraz inicjatyw charytatywnych (SiiPower Volunteers)
  • Niezliczona ilość spotkań integracyjnych 
Zainteresowała Cię ta oferta?
aplikuj
Poleć znajomego do Sii
Twój znajomy sprawdzi się w tej pracy? Poleć go i zgarnij bonus!
polec
Poleć znajomego
do pracy w sii
Jeśli go
zatrudnimy
Zgarniesz bonus
nawet 8000 zł
polec
Nie zapomnij o poniższej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez Sii sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Niepodległości 69, 02-626 Warszawa („Sii”) dla celów procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Sii. W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie, jednak cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem przez Ciebie zgody. Sii nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w przypadku przetwarzania danych w procesie rekrutacji. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych określa Polityka prywatności.”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
IT Support Numer ref.: 200113-LXWJ3

Help desk / Service desk - Wyzwania:

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie:
    • Oprogramowania systemowego, użytkowego
    • Sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne)
    • Sieci komputerowych
    • Telefonów VOIP i komórkowych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • Dokumentacja, analiza procesów biznesowych i instrukcji

  • Minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT – w tym staże, praktyki
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
  • Dobra znajomość systemu MS Windows
  • Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Skype, Lync oraz funkcji programów MS Word, MS Excel
  • Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Umiejętności interpersonalne (komunikacja, otwartość, empatia)
  • Dobra organizacja własnej pracy

  • Renomowany i stabilny pracodawca wyróżniony czterokrotnie nagrodą Great Place to Work oraz osiągający 31% wzrostu przychodu rocznie
  • Unikatowe projekty realizowane dla ponad 200 międzynarodowych liderów, z branż m.in. motoryzacyjnej, lotniczej, hi-tech i finansowej
  • Wewnętrzna aplikacja Job Changer, z którą w łatwy sposób możesz zmienić projekt, poznać nowe technologie lub relokować się do innego oddziału Sii
  • Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, językowe i konferencje branżowe (w których możesz wziąć udział lub wystąpić na nich jako ekspert)
  • Dofinansowanie Twoich pasji oraz inicjatyw charytatywnych (SiiPower Volunteers)
  • Niezliczona ilość spotkań integracyjnych 

Ogłoszenie archiwalne