IT Support (level3)

INTITEK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

INTITEK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

aleja Grunwaldzka 163

Gdańsk

IT Support (level3)
"The most craziest projects are carried out by expanding the boundaries of innovation and progres!”

We employ nearly 700 specialists in France, Poland, Spain, Canda, USA and China. The Intitek Group advises and accompanies its Clients in digital transformation.

Intitek Polska with its branches in Poznań, Gdańsk, Warsaw, Cracow and Wroclaw is one of the main players in the outsourcing market in Poland. We operate in the area of specialized IT and engineering services.
 

RESPONSIBILITIES

  • Deploy and administer IT systems in the assigned region, including end-user desktops/laptops, computing servers, network equipment, voice and video hardware and mobile devices. 
  • Perform incident resolution or, when needed, escalation to the appropriate group.
  • Execute software installation and deployment to computing systems.
  • Execute asset change tasks and reflect such changes in appropriate databases.
  • Distribute new user IT starter package and provide initial user IT orientation.
  • Ensure security and policy compliance while performing technical tasks.
  • Contribute updates to technical documentation, procedures and process definitions.
  • Perform emergency or periodically planned information systems administration tasks, maintenance/upgrades and configuration changes.
  • Conduct systems performance analysis and provide feedback to functional leads and colleagues in the Continual Service Improvement function.
  • Contribute to Global IT projects as needed and as coordinated by the assigned project manager.
  • Provide Executive Computing Support on demand
  • The IT Technician reports to the GITSO Operations Manager and receives functional guidance from the Technical Leads and more experienced colleagues.  The ITT frequently interacts with end users, other IT teams and external service providers.

REQUIREMENTS

  •  At least three years hands-on experience in enterprise IT infrastructure support and service delivery.
  • Computing or engineering degree preferable
  • Professional technical IT certifications highly desirable
  • Extensive IT technical support skills with superior knowledge of operating systems and software
  • Excellent troubleshooting and problem solving skills.
  • Customer focused with strong customer service skills and the ability to apply sensitivity and discretion when required.
  • Capable of managing multiple tasks at once and meeting commitments; positive attitude even in a stressful situation.
  • Excellent English oral and written communication skills
  • Strong sensitivity for cultural differences and significant global acumen.

WE OFFER

  • Relocation package
  • Private medical care
  • MultiSport card
  • Flexible working hours
  • Participation in innovative, international projects

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Intitek Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Abpa A.Baraniaka 88C, bud. D, 61-131 Poznań (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.


Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Intitek Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem: [email protected]


Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy