Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

IT Support Specialist (Adamów)

Setapp Sp. z o.o.

  • Adamów (pow. grodziski)

    Adamów (pow. grodziski), mazowieckie
  • ważna jeszcze 17 dni
    do: 15 paź 2021
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

W Setapp od ponad 10 lat tworzymy udane aplikacje internetowe i mobilne dla klientów z całego świata.

Nasi współpracownicy z działu IT Support na co dzień wspierają klientów oraz ich infrastrukturę IT w całej Polsce. Zespół ten utrzymuje w ruchu setki serwerów, urządzeń sieciowych oraz innego hardware’u, zapewniając ciągły monitoring urządzeń.

Jednym z naszych celów jest dostarczać efektywne i przyjazne wsparcie IT oraz być zaufanym partnerem dla naszych klientów.

Dołączając do nas masz realny, bezpośredni wpływ na pracę ludzi w biurach naszych klientów poprzez dostarczanie im najlepszej pomocy, procesów i narzędzi.

Twój zakres obowiązków

  • zapewnisz wsparcie techniczne najwyższej jakości pracownikom centrum logistycznego klienta

  • zadbasz o kompleksową obsługę zapytań i zleceń użytkowników

  • odpowiesz za terminową realizację zgłoszeń oraz przygotowanie i dostarczanie stacji roboczych i innego wyposażenia IT

  • zajmiesz się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów software`owych oraz hardware`owych na stacjach roboczych oraz urządzeniach mobilnych

  • odpowiesz za utrzymanie stocku stacji roboczych, telefonów oraz innych urządzeń

  • zapewnisz nienaganne działanie urządzeń biurowych jak i tych wykorzystywanych w logistyce (skanery, drukarki etykiet etc.)

  • zaproponujesz nowe, kreatywne rozwiązania problemów

Nasze wymagania

  • doświadczenie w obszarze wsparcia użytkownika (II linia)

  • wcześniejsze doświadczenie we wsparciu magazynu/ centrum logistycznego

  • znajomość urządzeń wykorzystywanych w logistyce takich jak skanery, kolektory danych, drukarki etykiet etc.

  • dostępność do pracy w trybie zmianowym, początkowo w godzinach 6:00-22:00 a w miarę rozwoju lokalizacji 24h na dobę

  • wiedza techniczna z zakresu obsługi komputerów i peryferiów

  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft

  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny MacOS i Linux

  • doświadczenie we wsparciu w środowisku korporacyjnym urządzeń mobilnych (Android / iOS)

  • swobodne poruszanie się w aplikacjach z pakietu Office lub narzędziach ze środowiska Google Suite

  • znajomość SLA i OLA, kategoryzacji zleceń, systemów ticketowych

  • płynne poruszanie się w środowisku opartym na Active Directory (VoIP, VPN, PXE, MDM, SCCM, o365)

  • automatyzacja pracy z wykorzystaniem PowerShell, Python`a, javascript, lub innego języka programowania

  • umiejętność efektywnego wykorzystania zasobów internetu w celu rozwiązania nietypowego problemu

  • skuteczna komunikacja z klientami na różnych szczeblach (osoby techniczne i nietechniczne, liderzy, kadra zarządzająca)

  • dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji oraz swobodnego porozumiewania się biznesowego)

  • dostępność do przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami klienta w trakcie czasu pracy,

Mile widziane

  • znajomość ITIL, certyfikaty CCNA/MCDST, wykształcenie w obszarze technologii informatycznych

  • znajomość systemów klasy Warehouse Management System

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • budżet rozwojowy

  • przestrzeń do eksperymentowania

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • praca w nowoczesnym centrum logistycznym

  • Komfortowe warunki pracy przy komputerze w nowym biurze (biurka z regulacją wysokości, ergonomiczne stanowisko pracy)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

Etapy rekrutacji
1

Pozytywna ocena CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

3

Rozmowa rekrutacyjna z klientem

4

Feedback wraz z decyzją