Logo Pracuj.pl

IT Support Specialist

Craftware Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Craftware Sp. z o.o.

Wołoska 22

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych

  • bezzwłoczne rozwiązywanie prostych incydentów i requestów

  • dbanie o aktualną dokumentację i bazę wiedzy

  • utrzymywanie wysokiej jakości usług IT\drugiej linii wsparcia (obsługi zgłoszeń, kontaktu z klientem, współpraca z zespołem deweloperów, analityków, testerów itd)

  • zbieranie doświadczeń i codzienny rozwój w obszarze wsparcia dla klienta międzynarodowego w technologii Salesforce

Nasze wymagania

  • gotowość do pracy zmianowej (24/5)

  • znajomość narzędzi/systemów niezbędnych do wykonywania codziennych obowiązków, typu: Service Now, Sharepoint, Jira, Salesforce (mile widziane), Veeva (mile widziane), Workbench, Active Directory, MS Office

  • język angielski na poziomie minimum C1 (praca z klientem anglojęzycznym)

  • znajomość branży IT, doświadczenia w kontakcie z klientem - minimum rok

  • chęci do nauki i samorozwoju

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • wsparcie zewnętrznego psychologa

Craftware Sp. z o.o.

Jesteśmy pionierami technologii Salesforce w Polsce. Wyznaczamy trendy i rynkowy standard w zakresie jakości dostarczanych rozwiązań. Pracujemy dla największych firm z branży farmaceutycznej, life science, finansowej, ecommerce (głównie międzynarodowych) i należymy do Grupy Orange, co daje nam duże większe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi naszych klientów i stabilnego rozwoju.

Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najważniejszych rankingów rynku teleinformatycznego w Polsce, jako liderzy sprzedaży rozwiązań IT dla przemysłu oraz największych przychodów z rozwiązań chmurowych (EST100 ITWiz 2021 i TOP200 Computerworld 2021). Nasze przychody rosną w tempie 31% rocznie, a 2021 r. zakończyliśmy z wysokim miejscem na prestiżowej liście Diamentów Forbesa.

Przewiń do profilu firmy