Ta oferta pracy jest nieaktualna od 208 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

IT Technical Service Delivery

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 25.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    IT Technical Service Delivery
    Miejsce pracy: Wrocław
    Region: dolnośląskie

    Objective of the job

     

    Taking care of (primary -and second level) alerts/requests of employees concerning everything involving IT (hardware, software, hosting, telephony) as well as providing information so that the employees in all locations are able to make use of the available systems and applications.

     

    Main tasks

    • Maintaining a year-and medium-term plan for replacement hardware.
    • Functioning as first point of contact in the field of IT related questions and requests. 
    • Solving problems on IT issues.
    • Performing simple repairs of hardware.
    • Taking care of alerts/requests to the helpdesk staff in line with the agreed SLA.
    • Initiating contacts on behalf of the company with external organizations (third parties) in order to ensure that the outstanding IT questions are adequately resolved.
    • Assisting at internal training for use of (company) applications and systems.
    • Delivering hardware (PC, laptop and peripheral equipment).
    • Managing small stock of hardware and accessories.
    • Ensuring that software applications function well and in case of problems as fast as possible will be restored.
    • Consulting the IT manager in the UK concerning IT developments.
    • Dividing IT activities within the IT department.
    • Working with project delivery teams to ensure successful project rollouts and go-live within the organisation.
    • Reporting (periodic) of failures or other problems with infrastructure, software-or hardware.
    • Preparing and delivering content at monthly point person meetings.
    • Is familiar with the Group IT Manual and understands the importance of standards and controls.

    Responsibilities

    • Assist with the creation of IT Budget for the region.
    • Settling of first-and second level alerts/requests.
    • Working as part of a Divisional IT Team.
    • Hardware replacement schedule.
    • Awareness of technical developments (both software and hardware).

    Requirements

    • Education on a high school level (information technology)
    • At least five years of experience in comparable ICT role (service desk and hands-on support).
    • Excellent bilingual (English & Polish); German & Dutch is desirable.

    Competences

    • Cooperative.
    • Customer orientated.
    • Reliable.
    • Initiative.
    • Organizing.
    • Collegiality.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
    Informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w Twojej aplikacji (m.in. CV) jest pracodawca. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeżeli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji na to ogłoszenie