Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 2017-09-19

    Role mission & context: As Coordinator in Request Office EMEA you have a key role ensuring efficient request handling, including follow up and carrying out a wide range of operational tasks related to professional services. You will be part of a...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-19

    Responsibilities: Helpdesk duties – provide first and second level IT support, working on Helpdesk Hotline and Service Now system Support all operational activity in IT Manage hardware in the bank PCs, printers, network devices, phone system and...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2017-09-19

    Your tasks: Filtering and qualifying IT service repair orders in our internal system Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow Active contact with our technicians (mainly via email but also phone calls) Reporting and processing an...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-19

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-19

    Job Duties (include but not limited to): Provide support to MicroStrategy customers in a wide variety of industries Manage various Technical Support email inboxes, processing all incoming email communications Create and maintain online accounts...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-09-18

    Your Tasks: Providing 2nd line of support for an international customer Troubleshooting and configuring Microsoft Windows System Cooperating with users from different departments Analyzing and solving problems Escalation of major problems to 3rd...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2017-09-18

    Your tasks: Acquisition of new service providers (partners) worldwide – you are prepared to make B2B phone calls and maintain email correspondence Regional IT services research Maintaining positive business relationships with subcontractors and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    junior it supporter

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-18

    Main tasks: Support technical solution strategy for the system Develop or modify software application modules and reports via configuration and SQL programming Create technical and process documentation Prepare, execute and record test cases in...

  • Gądki (pow. poznański), wielkopolskie 2017-09-17

    H&M is looking for a Junior IT supporter, to join the team taking care of our IT Service desk function for our stores. As a Junior IT Supporter at H&M, you will take a key role in troubleshooting, prioritizing, analysing and resolving incoming IT...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-17

    WE OFFER Full-time job Good atmosphere in a team of professionals Private medical care with option to extend it to family members Flexible working hours Benefit System cards Discount for Franke products Great coffee :) ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-16

    To gwarantujemy: praca w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę) w jednej z najdynamiczniej rozwijających się spółek digital niepowtarzalny know-how atrakcyjny pakiet benefitów oraz pakiet socjalny możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-09-16

    Role summary: EY Knowledge is a global team of professionals dedicated to providing world-class insights and information, and helping EY to harness the collective intelligence of its 220,000 people. We are knowledge managers, researchers,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-16

    Your Tasks: Providing 2nd line support for international customers Troubleshooting and configuring of Windows system Cooperating with users from different departments Analyzing and solving problems Escalation of the major problems to 3rd level of...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-14

    Job Description The Development & Integration business unit, part of Professional Services, consists of a team of experienced professionals that give structure to the way the company approaches services opportunities regarding our SDK product....

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-09-14

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów​ Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i infrastruktury Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego Instalacja i konfiguracja sprzętu i...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-14

    If you are looking for a job in a young and ambitious team, aiming to gain knowledge about services or project managements frameworks and methodologies. Please join us. We are looking both for experienced and junior candidates, aiming to build a...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-09-13

    Your role: Gather and analyze business requirements and translate them into design specifications, Support the integration projects through all the agreed phases, Asses change requests (corrections, enhancements), propose and develop solutions by...

  • Gdynia, pomorskie 2017-09-13

    The position we offer You will be responsible for: supporting users of risk-management system user access administration supporting the team with current sprint tasks delivering value-added tasks within agile sprints administrative support ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-09-12

    Contacting with native speaking users on the phone and via e-mail Answering phone calls from end users and resolving incidents Registering and tracking all incoming incidents and questions Troubleshooting technical issues ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-12

    Tasks: Respond to Service Desk phone calls in English Log IT issues, categorize, prioritize and analyze them Resolve end-user issues or escalate to relevant assignment groups as appropriate according to standardized procedures ...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-09-12

    Would you like to become a part of a constantly growing Technical Assistance Center for a global leader in network monitoring ? With the CSS Corp Team, you will contribute to solutions that impact millions of users. Working with cutting-edge...

  • Katowice, śląskie 2017-09-12

    CHALLENGES WAITING FOR YOU Handling inbound calls and e-mails from vendors and business partners Providing vendors with payment status Occasionally making outbound calls to vendors Generating documents from the system for suppliers’ needs Abiding...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-08

    Miejsce pracy: Warszawa, Puławska 474 Nr ref.: JITWS/09/17 Czym zajmujemy się w dziale wsparcia sprzedaży? ściśle współpracujemy z działem handlowym, wspierając sprzedawców w przygotowaniu ofert handlowych – dobieramy odpowiednie rozwiązania...

  • 3 lokalizacje 2017-08-29

    Job description: Order management; Monitoring of inventory availability, communicating possible stock level shortages; Receiving and managing customer complaints; Maintaining the highest standards of quality in customer service; Close cooperation...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się