reklama

Praca junior project leader, Polska

Mamy dla Ciebie 52 ofert
    • Poznań
    Zadania: Wspieranie w sporządzaniu wniosków i zapytań do organów administracji architektoniczno-budowalnej i pokrewnych oraz korespondencji z powyższymi, Kompletowanie dokumentów na potrzeby umów, projektów, budowy; Sporządzanie załączników...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Do głównych zadań dla zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: prowadzenie repozytorium testów, kontrola testów cenowych (planowanie i ustalanie testów cen, monitorowanie wykonania, zlecanie i przygotowywanie raportów po testach), monitorowanie...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów w zakresie ubezpieczeń korporacyjnych, w tym: planowanie, budżetowanie zasobów, koordynowanie realizacji zadań, monitorowanie i raportowanie postępów, organizacja warsztatów, prowadzenie spotkań...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Rainbow Tours S.A. jest w tej chwili jednym z największych i najprężniej działających na polskim rynku tour operatorów. Powstała w roku 1990. Obecnie jest spółką akcyjną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Aktualnie do naszego działu...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Are you the sort of person who loves to help others grow in their roles in a self-managed environment? Groupon’s mission is to become the daily habit in local commerce and fulfill our purpose of building strong communities through thriving small...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Łódź
    Opis stanowiska: Pracujemy zgodnie z metodyką Agile/SCRUM. Będziesz odpowiedzialny/-a za zarządzanie projektami informatycznymi: m.in. zbieranie i precyzowanie wymagań użytkowników, przygotowanie specyfikacji funkcjonalnej oraz nadzorowanie i...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Aleksandrów Łódzki
    Zadania: Planowanie projektu z wykorzystaniem dostępnych zasobów; Zapewnienie przebiegu realizacji projektów zgodnie z harmonogramem; Zarządzanie dokumentacją techniczną i formalnymi dokumentami projektu; Nadzór nad procesem projektowania oraz...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Wrocław
    Responsibilities: Managing a small/mid IT projects from the start (scoping, planning) to the end (handover to Operations) Clarification of customer requirements Clearly communicating expectations to team members (developers, QAs) Organizing and...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    As a member of the Business Architecture Project Implementation team , you will work closely with Line of Business stakeholders, data Subject Matter Experts (SMEs), Consumers and technology teams across Finance, Credit Risk & Treasury and the...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Realizacja poszczególnych zadań w projektach, Tworzenie dokumentacji projektów, w tym m.in. harmonogramów i kosztorysów, Efektywne zarządzanie ryzykiem projektowym (risk management), zarządzanie zmianami w...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
reklama