Junior Administration Manager

Allegro

  • Żelazna 51/53, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Allegro

Żelazna 51/53

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz uczestniczyć w zarządzaniu zespołem administracyjnym

  • Będziesz koordynować prace nad tworzeniem budżetu biur we wszystkich lokalizacjach poprzez prognozowanie potrzeb

  • Będziesz odpowiadać za procedury wewnętrzne z zakresu administracji i bezpieczeństwa fizycznego w naszych biurach - dbać o spójność informacji, aktualizację, egzekucję

  • Będziesz odpowiadać za zarządzanie dostępem do biur - przygotowywać cykliczne raporty i je analizować

  • Będziesz blisko współpracować z działem zakupów w ramach zamówień towarów i usług do biur, negocjowaniu kontraktów

  • Będziesz odpowiadać za administracyjną sferę raportu ESG

  • Poprowadzisz aktywności związane z inicjatywami ECO w naszych biurach

  • Będziesz odpowiadać za krótkoterminowe umowy najmu naszych biur w kilku lokalizacjach w Polsce (biura serwisowane)

  • Będziesz odpowiadać za raporty CRO

  • Będziesz odpowiadać za przygotowanie raportów z działalności zespołu

  • Będziesz nadzorować obsługę floty samochodowej

  • Poprowadzisz inne prace/projekty w zakresie administracji biurowej zlecone przez przełożonego

Nasze wymagania

  • Masz ukończone studia wyższe

  • Możesz pochwalić się minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem

  • Znasz przepisy BHP w odniesieniu do biur i stanowisk pracy

  • Jesteś samodzielna/y, komunikatywna/y, proaktywna/y

  • Umiesz pracować pod presją czasu

  • Efektywnie zarządzasz czasem

  • Znasz MS Office, Google Suite;

  • Planujesz i terminowo realizujesz powierzone im zadania

  • Dobrze czujesz się w kontakcie z innymi ludźmi, swobodnie nawiązujesz kontakty

  • Komunikujesz się w języku angielskim

  • Znasz rynek nieruchomości biurowych oraz zagadnień z obszaru zarządzania nieruchomościami w przynajmniej podstawowym zakresie

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami

To oferujemy

  • Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie

  • Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)

  • Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Opis stanowiska

Zespół Administracji w Allegro tworzą osoby otwarte na zmiany, dynamiczne, ciekawe nowinek z branży biurowej, wdrażające nowe pomysły i rozwiązania. Pracując na tym stanowisku spotkasz się z różnorodnym zakresem zadań, poznasz nowoczesne technologie wspierające pracę naszego działu oraz będziesz mieć możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.