dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyJunior Administration Manager
Allegro
- Żelazna 51/53, Wola, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Allegro
Żelazna 51/53
Wola
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Będziesz uczestniczyć w zarządzaniu zespołem administracyjnym
Będziesz koordynować prace nad tworzeniem budżetu biur we wszystkich lokalizacjach poprzez prognozowanie potrzeb
Będziesz odpowiadać za procedury wewnętrzne z zakresu administracji i bezpieczeństwa fizycznego w naszych biurach - dbać o spójność informacji, aktualizację, egzekucję
Będziesz odpowiadać za zarządzanie dostępem do biur - przygotowywać cykliczne raporty i je analizować
Będziesz blisko współpracować z działem zakupów w ramach zamówień towarów i usług do biur, negocjowaniu kontraktów
Będziesz odpowiadać za administracyjną sferę raportu ESG
Poprowadzisz aktywności związane z inicjatywami ECO w naszych biurach
Będziesz odpowiadać za krótkoterminowe umowy najmu naszych biur w kilku lokalizacjach w Polsce (biura serwisowane)
Będziesz odpowiadać za raporty CRO
Będziesz odpowiadać za przygotowanie raportów z działalności zespołu
Będziesz nadzorować obsługę floty samochodowej
Poprowadzisz inne prace/projekty w zakresie administracji biurowej zlecone przez przełożonego
Nasze wymagania
Masz ukończone studia wyższe
Możesz pochwalić się minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku
Masz doświadczenie w zarządzaniu rozproszonym zespołem
Znasz przepisy BHP w odniesieniu do biur i stanowisk pracy
Jesteś samodzielna/y, komunikatywna/y, proaktywna/y
Umiesz pracować pod presją czasu
Efektywnie zarządzasz czasem
Znasz MS Office, Google Suite;
Planujesz i terminowo realizujesz powierzone im zadania
Dobrze czujesz się w kontakcie z innymi ludźmi, swobodnie nawiązujesz kontakty
Komunikujesz się w języku angielskim
Znasz rynek nieruchomości biurowych oraz zagadnień z obszaru zarządzania nieruchomościami w przynajmniej podstawowym zakresie
Mile widziane
Wiedza z zakresu zarządzania projektami
To oferujemy
Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
Opis stanowiska
Zespół Administracji w Allegro tworzą osoby otwarte na zmiany, dynamiczne, ciekawe nowinek z branży biurowej, wdrażające nowe pomysły i rozwiązania. Pracując na tym stanowisku spotkasz się z różnorodnym zakresem zadań, poznasz nowoczesne technologie wspierające pracę naszego działu oraz będziesz mieć możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.