Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Junior Administration Specialist

CRIF Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i jego wizerunek.

  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentacji w firmie.

  • Odpowiedzialność za korespondencję firmową (przyjmowanie i wysyłanie) w tym za współpracę z kurierami i zarządzanie przesyłkami kurierskimi.

  • Odpowiedzialność za komunikację telefoniczną na recepcji (przyjmowanie połączeń, przekierowywanie do konkretnych osób)

  • Rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie. Rezerwacja sal konferencyjnych na spotkania.

  • Prowadzenie kalendarza spotkań firmowych oraz udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu.

  • Dbanie o aktualizację informacji administracyjnych i organizacyjnych w Intranecie (Confluence).

  • Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów.

  • Przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych.

  • Obsługa firmowego oprogramowania do kontroli czasu pracy.

  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych.

  • Współpraca z dostawcami usług dla biura (np. kurierzy, firma sprzątająca, z obsługą techniczną budynku, usługi cateringowe).

  • Współpraca z Marketing Liderem w zakresie organizacji wydarzeń integracyjnych.

  • Publikacja ogłoszeń.

  • Odpowiedzialność za wstępną selekcję kandydatur.

  • Przeprowadzanie wstępnego wywiadów z kandydatami.

  • Umawianie rozmów rekrutacyjnych z Hiring Managerami.

  • Bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami rekrutacyjnymi, z Hiring Managerami oraz z HR Business Partnerem.

  • Zarządzanie kontem Recruiter na LinkedIn.

  • Zarządzanie profilem firmy w serwisie GoWork.

Nasze wymagania

  • Ukończone studia wyższe (preferowany profil wykształcenia: administracja, zarządzanie).

  • Doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku (administracja, recepcja) w międzynarodowej firmie.

  • Doświadczenie min. 1 rok w działaniach wspierających rekrutację.

  • Umiejętność komunikowania się w j. polskim i j. angielskim (min. C1).

  • Umiejętność komunikowania się z osobami ze wszystkich poziomów organizacyjnych.

  • Doskonała praktyczna znajomość MS Office, w szczególności Excela.

  • Mile widziana znajomość Confluence.

  • Znajomość platformy Success Factor będzie również atutem.

  • Dokładność, skrupulatność i terminowość, w tym umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.

  • Doskonała organizacja pracy własnej.

  • Kreatywność i pozytywne usposobienie.

  • Umiejętność zachowania asertywnej postawy.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w parciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie.

  • Prywatna opieka zdrowotna.

  • Karta Multisport.

  • Karty rabatowe do biurowych restauracji.

  • Szkolenia z obszaru rozwoju umiejętności miękkich.

  • Zajęcia językowe w firmie (j. angielski i j. niemiecki).

  • Dedykowany plan rozwoju.

  • Parking rowerowy i samochodowy przy biurze.