Junior Brand Development Manager

NUTRICIA Polska Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

NUTRICIA Polska Sp. z o.o.

Bobrowiecka 8

Warszawa

Jeśli marzysz o pracy w dynamicznej, międzynarodowej i różnorodnej organizacji, którą wyróżniają:

  • ważna misja ,,poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jako to możliwe”, którą realizujemy w praktyce
  • znane oraz lubiane marki z kategorii produktów istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia),
  • a przede wszystkim ludzie z pasją, którzy realizują ciekawe i ambitne projekty w atmosferze wzajemnej współpracy,
     to DANONE jest dla Ciebie.
     Na tym stanowisku dołączysz do zespołu:
    Nutricia, lidera na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz na żywienia medycznego dla osób chorych. W swoim portfolio ma m. in. mleka następne, takie jak Bebiko 2 czy Bebilon 2, pełną gamę produktów uzupełniających dla małych dzieci marki BoboVita, a także szeroki wachlarz produktów dla pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi np. Nutridrink.
Obecnie do naszego biura poszukujemy osoby na stanowisko:
Junior Brand Development Manager

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Współtworzenie strategii rozwoju marki/segmentów marki na rynku,
  • Przygotowanie strategii sprzedaży marki dla kanałów dystrybucji w oparciu o strategie marketingową wraz z działami Zarządzania Kategorią i Rozwoju Kanałów   Sprzedaży,
  • Przygotowanie strategii sprzedaży dla nowych produktów i monitoring realizacji (sprzedaż, dystrybucja, plan wsparcia w sklepach włączając materiały POS),
  • Przygotowywanie cyklicznych prezentacji o wynikach marki i planach wsparcia,
  • Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży dla segmentów marki,
  • Zarządzanie bieżącymi tematami sprzedaży marki (w tym planowanie i analiza realizacji sprzedaży regularnej, wysprzedaże, wymiany produktów na rynku, szukanie potencjału rozwoju sprzedaży dla marki).

Jeśli chcesz odnieść sukces w tej roli, niezbędne są takie kompetencje jak:

  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy w obszarze Trade Marketingu w firmie z branży FMCG (mile widziana znajomość kategorii baby food),
  • Doświadczenie w budowaniu krótko i długoterminowej strategii dla kanału, marki, produktu,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i tworzenia na ich podstawie rekomendacji,
  • Komunikatywność i łatwość w budowaniu relacji,
  • Doświadczenie w realizacji samodzielnych projektów,
  • Umiejętności prezentacyjne i gotowość do wystąpień publicznych,
  • Dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office w tym zaawansowana znajomość Excel (tworzenie bazy danych, tabele przestawne) oraz PowerPoint,
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim.
  • Pracę w firmie o unikalnej kulturze organizacyjnej, będącej liderem na rynku w swoich kategoriach,
  • Stały rozwój zawodowy i osobisty poprzez m.in. współpracę z ekspertami w swoich dziedzinach, swobodę w działaniu, ciekawe i innowacyjne projekty,
  • Możliwość rozwoju kompetencji w atmosferze konstruktywnej informacji zwrotnej, w organizacji wspierającej pracowników w ciągłym rozwoju,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, a Twoje doświadczenie i kompetencje wpisują się w nasze oczekiwania, prześlij nam swoje CV.
Zaaplikuj przez przycisk „Aplikuj!”.

Życzymy powodzenia w procesie rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Administratorem Twoich danych osobowych udostępnionych w profilu oraz w dokumentach składanych w ramach rekrutacji jest Nutricia Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Bobrowiecka 8,  00-728 Warszawa).

Jeżeli masz głowę pełną pomysłów, odnajdujesz się w zadaniach wymagających systematyczności i uporządkowania, a jednocześnie chcesz mieć wpływ na rozwiązania biznesowe i potrafisz w przekonywujący sposób prezentować wyniki swojej pracy – to szukamy właśnie Ciebie!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy