Junior Brand Manager marki Heineken

Grupa Żywiec S.A.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Specjalista

Grupa Żywiec, najbardziej atrakcyjny pracodawca w sektorze FMCG według Randstad Award 2013, poszukuje:

Junior Brand Manager marki Heineken
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

  • planowanie i egzekucję strategii marketingowej na podległej marce (długo i krótko-terminowej)
  • realizacja aktywności marketingowych (ATL, BTL, digital, PR, eventy, ambient) zgodnie z zaplanowaną agendą marketingową
  • współpraca z działami: trade marketingu, sprzedaży
  • współpracę z dostawcami usług marketingowych (dom mediowy, agencje reklamowe, interaktywne)
  • zarządzanie budżetem marki w ramach projektów
  • bieżącą analizę rynku, konkurencji, trendów, wskaźników sprzedażowych i marketingowych
  • praca na międzynarodowej marcev

Wymagania

  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bądź minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej
  • wykształcenie wyższe na kierunku biznesowym
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy

Oferujmy

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie i zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
  • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
  • pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o złożenie aplikacji za pomocą funkcji Aplikuj on-line.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Grupa Żywiec, najbardziej atrakcyjny pracodawca w sektorze FMCG według Randstad Award 2013, poszukuje:
Junior Brand Manager marki Heineken

Zakres obowiązków

  • planowanie i egzekucję strategii marketingowej na podległej marce (długo i krótko-terminowej)
  • realizacja aktywności marketingowych (ATL, BTL, digital, PR, eventy, ambient) zgodnie z zaplanowaną agendą marketingową
  • współpraca z działami: trade marketingu, sprzedaży
  • współpracę z dostawcami usług marketingowych (dom mediowy, agencje reklamowe, interaktywne)
  • zarządzanie budżetem marki w ramach projektów
  • bieżącą analizę rynku, konkurencji, trendów, wskaźników sprzedażowych i marketingowych
  • praca na międzynarodowej marcev

Wymagania

  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bądź minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej
  • wykształcenie wyższe na kierunku biznesowym
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy

Oferujmy

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie i zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia zależna od wyników
  • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
  • pełną wyzwań pracę w jednej z największych firm FMCG

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o złożenie aplikacji za pomocą funkcji Aplikuj on-line.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy