Ta oferta pracy jest nieaktualna od 37 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Junior Brand Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2018-11-15

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.

    W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Junior Brand Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Obowiązki:

    • Współpraca, rozwijanie  oraz utrzymywanie krótko i długoterminowej strategii marki na rynkach zagranicznych,
    • Przygotowanie i wdrożenie marki na rynki zagraniczne,
    • Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań oraz ich optymalizacja,
    • Opracowanie koncepcji produktowych i promocyjnych,
    • Przygotowanie, prowadzenie i rozliczenie kampanii marketingowych i ich optymalizacja,
    • Wypracowanie i zarządzanie contentem (na landing page),
    • Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów w kategorii oraz poszukiwanie pomysłów i niestandardowych rozwiązań,
    • Koordynacja działań zespołu merytorycznego wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
    • Raportowanie działań marketingowych do Marketing Managera,
    • Współpraca z zewnętrznymi partnerami,
    • Współpraca z innymi działami firmy w celu maksymalizacji zysków.

    Wymagania:

    • Od 2 do 3 letniego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w agencji reklamowej,
    • Umiejętność wykorzystania narzędzi marketingowych w celu podnoszenia efektywności działań,
    • Znajomość aktualnych trendów komunikacyjnych,
    • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
    • Świetne zdolności interpersonalne,
    • Zaangażowanie, samodzielność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań,
    • Zainteresowanie sportem będzie kluczowym warunkiem,
    • Mile widziane doświadczenie w kategorii hazardowej,
    • Znajomość pakietu MS Office,
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom C1).

    Oferujemy:

    • Dostęp do programu Referral Bonus,
    • Darmowe zajęcia z języka angielskiego,
    • Karta MultiSport oraz Ubezpieczenie Grupowe,
    • Dostęp do Chill Out Room,
    • Darmowe bilety na wydarzenia sportowe,
    • Finansowanie szkoleń, konferencji i eventów,
    • Codzienne świeże owoce i dobra kawa w firmie

    Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana prześlij swoje CV.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

     

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnej rekrutacji prowadzonej przez Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dn. 10 maja 2018  roku o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 roku.