Oferta pracy

Junior Category Manager ( Młodszy Kierownik ds. Rozwoju Kategorii)

NUTRICIA Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
Junior Category Manager ( Młodszy Kierownik ds. Rozwoju Kategorii)

ABOUT THE JOB

Jako Młodszy Kierownik ds. Rozwoju Kategorii w Nutricia będziesz odpowiedzialny/-a za wsparcie przygotowania i wdrożenia wizji rozwoju kategorii produktów bazującej na preferencjach i potrzebach konsumenta oraz zmianach rynkowych. Będziesz współpracować z wybranymi klientami oraz Starszym Kierownikiem ds. Rozwoju Kategorii w celu zapewnienia optymalnego pozycjonowania na półce produktów kategorii Żywności dla dzieci. Twoje zaangażowanie w rozwój kategorii przyczyni się do dalszego wzrostu i umocnienia naszej pozycji lidera rynkowego.

Jeżeli brzmi to ciekawie, dołącz do naszego zespołu!

Dodatkowo będziesz mógł/-a wykazać się w takich obszarach, jak: 

  • Realizacja projektów Zarządzania Kategorią u wybranych Klientów;
  • Współtworzenie strategii asortymentowej dla poszczególnych formatów sklepów (MSL) oraz rekomendacji dystrybucji nowości;
  • Wykonywanie analiz (na podstawie różnych źródeł danych) dotyczących sytuacji portfolio Nutricia u klienta vs. konkurencja, obrotu, widoczności, udziału w półce, asortymentu, rotacji;
  • Przygotowywanie rekomendacji poprawienia sytuacji biznesowej Nutricia w w/w obszarach (w kontekście ich wpływu na sprzedaż i udziały rynkowe, efektywność finansową);
  • Przygotowywanie na podstawie analiz odpowiednich rekomendacji planogramów i rozwiązań ekspozycyjnych dla kategorii i marki (np. Świat Dziecka czy systemy nawigacji przypółkowej);
  • Bliska współpraca z Key Account Managerem i współtworzenie wspólnego planu działań Nutricia dla danego klienta;
  • Uczestniczyć w spotkaniach międzydziałowego zespołu Nutricii powołanym w celu poprawy wyników sprzedaży naszych marek.

ABOUT YOU

Rola Młodszego Kierownika ds. Rozwoju Kategorii jest idealna dla Ciebie, jeśli :

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie FMCG w zespole Zarządzania Kategorią lub Trade Marketingu;
  • Miałeś/-aś możliwość pracy z programem do układania półki (Space Planning lub inny) oraz bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office;
  • Dobrze znasz specyfikę pracy z sieciami międzynarodowymi oraz z projektami związanymi z zarządzaniem kategorią w kanale nowoczesnym;
  • Wykazujesz się doskonałymi zdolnościami analitycznego i strategicznego myślenia;
  • Tworzenie nietuzinkowych rozwiązań sprawia Ci ogromną satysfakcję i napędza do działania; 
  • Świetnie sprawdzasz się w budowaniu relacji z klientami a rozwinięte umiejętności argumentacji i prezentacji biznesowych w języku angielskim stanowią część Twojej codziennej pracy;
  • Proaktywność i samodzielność w działaniu towarzyszą Ci każdego dnia; 
  • Posiadasz prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • Rozwój osobisty to u nas podstawa! Coroczna rozmowa rozwojowa pozwoli Ci określić Twój indywidualny plan rozwoju.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, system premiowy oraz bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych.
  • Będziesz mieć również dostęp do benefitów, które oferujemy dla Ciebie i Twojej rodziny, m.in. prywatnej opieki medycznej, karty Multisport czy DANrabatów (wszystkie znajdziesz na: https://danone.pl/profesjonalisci/#benefity).

CO DALEJ:

Po zaaplikowaniu zapoznamy się z Twoim CV i skontaktujemy się, by lepiej poznać Twoje doświadczenie i umówić się na spotkanie zdalne z przyszłym przełożonym. 

Administratorem Twoich danych osobowych udostępnionych w profilu oraz w dokumentach składanych w ramach rekrutacji jest Nutricia Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Bobrowiecka 8,  00-728 Warszawa).

 

ABOUT US

NUTRICIA to nie jest zwykła firma – jesteśmy grupą spółek i razem z Danone i Żywiec Zdrój realizujemy naszą misję, zgodnie z którą „niesiemy zdrowie tak wielu ludziom jak to możliwe”

Nutricia, jest liderem na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienia medycznego dla osób chorych. W swoim portfolio ma m. in. mleka następne, takie jak Bebiko 2 czy Bebilon 2, pełną gamę produktów uzupełniających dla małych dzieci marki BoboVita, a także szeroki wachlarz produktów dla pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi np. Nutridrink.

Ogłoszenie archiwalne