Junior Channel Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2018-09-14
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 2018-10-14)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Junior Channel Manager

    PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM ZAANGAŻOWANIEM, PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

    • zarządzanie kluczowymi obszarami Trade Marketingu w kanale gastronomicznym
    • przygotowywanie ogólnopolskich narzędzi nastawionych na realizację strategii marek oraz kanału
    • dbanie o efektywność inwestycyjną prowadzonych projektów
    • odpowiedzialność za przygotowywanie analizy sytuacyjnej prowadzonych działań w kanale gastronomicznym pod kątem ich efektywności oraz identyfikowanie nowych szans rozwoju biznesu
    • przygotowywanie rekomendacji współdziałających z dotychczasowymi rozwiązaniami
    • koordynowanie i komunikacja wewnętrzna narzędzi i procesów w ramach organizacji
    • efektywna komunikacja działań do sił sprzedaży

    CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ:

    • minimum 2-3 letnim doświadczeniem w branży FMCG w Dziale: Gastronomii i/lub Trade Marketingu i/lub Sprzedaży i/lub Finansów
    • znajomością/doświadczeniem rynku gastronomicznego (jako dodatkowy atut) oraz trendów rynkowych
    • wysoko rozwiniętymi zdolnościami analitycznymi z uwzględnieniem wiedzy finansowej (m.in. wskaźniki ROI, NPV)
    • umiejętnością prowadzenia dużych cross-funkcyjnych projektów
    • umiejętnością analitycznego i strategicznego myślenia
    • wykształceniem wyższym
    • znajomością języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację
    • bardzo dobrą znajomością obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel oraz Power Point
    • doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi, komunikacyjnymi, prezentacyjnymi oraz negocjacyjnymi
    • kreatywnością, innowacyjnością, proaktywnością
    • dużym zaangażowaniem i zorientowaniem na rezultat
    • mile widziana znajomość prawnych regulacji rynku piwa

    ZAOFERUJEMY CI MIEJSCE PRACY, KTÓRE ZAPEWNIA...

    • ciekawą, pełną wyzwań  w renomowanej firmie z branży FMCG (lider rynkowy)
    • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w globalnej firmie
    • odpowiedzialność za kluczowe obszary w kanale gastronomicznym
    • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
    • konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę m.in. rodzinny pakiet medyczny (prywatna opieka medyczna), pakiet sportowy, deputat piwny i wiele innych korzyści

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez APLIKUJ ONLINE

    [email protected]
    PRACUJ Z NAMI
    I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
    aplikuj
    Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.