Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Junior Client Manager

Hays Poland

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

A może kariera w HAYS?

Jesteśmy największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną, a także liderem branży w Polsce.
Na świecie działamy od ponad 50 lat. W ostatnim czasie otrzymaliśmy wyróżnienie Forbes Best Employers 2021, a także Business Superbrand. Rozwój zawodowy warto wiązać z najlepszymi.
To dobry powód, aby nas lepiej poznać!

Wraz z rozwojem linii biznesowej pracy tymczasowej – Hays Response w Warszawie poszukujemy Junior Client Managera, który rozwijałby dział Rekrutacji Wolumenowych. W ramach HAYS Response prowadzimy rekrutacje na stanowiska „white collars” w takich obszarach jak: marketing, finanse, administracja, HR, logistyka, obsługa klienta. Osoba na tym stanowisku będzie koncentrować się na prowadzeniu projektów rekrutacyjnych wolumenowych. Kwestie administracyjne są natomiast zaopiekowane przez odrębny zespół!

Junior Client ManagerNumer ref.: 1909

Obejmując to stanowisko będziesz odpowiedzialny za:

  • opiekę nad kluczowymi klientami i rozwijanie relacji partnerskiej,
  • planowanie strategii rekrutacyjnej zgodnie z ustalonymi SLA z klientem,
  • ścisłą współpracę z Recruitment Partnerami oraz Sourcing Teamem,
  • motywowanie, rozwijanie i dbanie o efektywność pracy zespołu,
  • wsparcie zespołu poprzez prowadzenie rekrutacji na kluczowe dla klienta stanowiska,
  • dzielenie się swoją wiedzą branżową.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie z przejrzystym systemem premiowym,
  • jasne kryteria rozwoju,
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny z dodatkami do wyboru, dofinansowanie do nauki języka obcego, prywatne ubezpieczenie na życie, wsparcie coachingowo-psychologiczne),
  • program wewnętrznych szkoleń nastawiony na podnoszenie kwalifikacji,
  • dodatkowy dzień płatnego urlopu na działalność charytatywną.

U kandydatów szukamy:

  • doświadczenia w zarządzaniu relacją z klientem oraz zespołem,
  • swobody w nawiązywaniu długofalowych relacji biznesowych,
  • wysokich zdolności interpersonalnych oraz umiejętności negocjacyjnych,
  • zorientowania na osiąganie celów i targetów,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (co najmniej B2).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne