Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Junior Client Manager
Hays Poland
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Menedżer
A może kariera w HAYS?
Jesteśmy największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną, a także liderem branży w Polsce.
Na świecie działamy od ponad 50 lat. W ostatnim czasie otrzymaliśmy wyróżnienie Forbes Best Employers 2021, a także Business Superbrand. Rozwój zawodowy warto wiązać z najlepszymi.
To dobry powód, aby nas lepiej poznać!
Wraz z rozwojem linii biznesowej pracy tymczasowej – Hays Response w Warszawie poszukujemy Junior Client Managera, który rozwijałby dział Rekrutacji Wolumenowych. W ramach HAYS Response prowadzimy rekrutacje na stanowiska „white collars” w takich obszarach jak: marketing, finanse, administracja, HR, logistyka, obsługa klienta. Osoba na tym stanowisku będzie koncentrować się na prowadzeniu projektów rekrutacyjnych wolumenowych. Kwestie administracyjne są natomiast zaopiekowane przez odrębny zespół!
Obejmując to stanowisko będziesz odpowiedzialny za:
- opiekę nad kluczowymi klientami i rozwijanie relacji partnerskiej,
- planowanie strategii rekrutacyjnej zgodnie z ustalonymi SLA z klientem,
- ścisłą współpracę z Recruitment Partnerami oraz Sourcing Teamem,
- motywowanie, rozwijanie i dbanie o efektywność pracy zespołu,
- wsparcie zespołu poprzez prowadzenie rekrutacji na kluczowe dla klienta stanowiska,
- dzielenie się swoją wiedzą branżową.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dwuskładnikowe wynagrodzenie z przejrzystym systemem premiowym,
- jasne kryteria rozwoju,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny z dodatkami do wyboru, dofinansowanie do nauki języka obcego, prywatne ubezpieczenie na życie, wsparcie coachingowo-psychologiczne),
- program wewnętrznych szkoleń nastawiony na podnoszenie kwalifikacji,
- dodatkowy dzień płatnego urlopu na działalność charytatywną.
U kandydatów szukamy:
- doświadczenia w zarządzaniu relacją z klientem oraz zespołem,
- swobody w nawiązywaniu długofalowych relacji biznesowych,
- wysokich zdolności interpersonalnych oraz umiejętności negocjacyjnych,
- zorientowania na osiąganie celów i targetów,
- znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (co najmniej B2).
Ogłoszenie archiwalne