PayU S.A.

Junior Customer Service and Operations Specialist

PayU S.A.O firmie

PayU S.A.

Krucza 50

Warszawa

Poszukujemy:
Junior Customer Service and Operations Specialist
Location: Warszawa

Jeśli....

  • znasz biegle język polski 
  • nie przeszkadza Ci praca w weekendy i na zmiany nocne (24/7)
  • praca w zespole sprawia Ci przyjemność i dodaje skrzydeł
  • lubisz uczyć się nowych rzeczy z prędkością światła
  • komputer nie ma dla Ciebie tajemnic
  • niczym poliglota znasz dodatkowo język angielski na poziomie komunikatywnym (B2)
  • miałeś okazję pracować z systemami typu CRM
  • postawiłeś już pierwsze kroki w obsłudze klienta

....to zdecydowanie stanowisko dla Ciebie!

Aplikuj i rozpocznij z nami współpracę a Twoje nowe obowiązki będą polegały na:

  • obsłudze połączeń przychodzących oraz rozwiązywaniu spraw w systemie CRM, trafiających drogą mailową
  • rejestrowaniu i przekazywaniu zgłoszeń do innych działów operacyjnych 
  • rozpatrywaniu i rozwiązywaniu reklamacji
  • godnym reprezentowanie wizerunku firmy zgodnie z obowiązującymi standardami jakości

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet benefitów w ramach systemu kafeteryjnego (www.mybenefit.pl)
  • możliwość pracy zdalnej po zakończeniu okresu próbnego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Poszukujemy:
Junior Customer Service and Operations SpecialistNumer ref.: Location: Warszawa

Jeśli....

  • znasz biegle język polski 
  • nie przeszkadza Ci praca w weekendy i na zmiany nocne (24/7)
  • praca w zespole sprawia Ci przyjemność i dodaje skrzydeł
  • lubisz uczyć się nowych rzeczy z prędkością światła
  • komputer nie ma dla Ciebie tajemnic
  • niczym poliglota znasz dodatkowo język angielski na poziomie komunikatywnym (B2)
  • miałeś okazję pracować z systemami typu CRM
  • postawiłeś już pierwsze kroki w obsłudze klienta

....to zdecydowanie stanowisko dla Ciebie!

Aplikuj i rozpocznij z nami współpracę a Twoje nowe obowiązki będą polegały na:

  • obsłudze połączeń przychodzących oraz rozwiązywaniu spraw w systemie CRM, trafiających drogą mailową
  • rejestrowaniu i przekazywaniu zgłoszeń do innych działów operacyjnych 
  • rozpatrywaniu i rozwiązywaniu reklamacji
  • godnym reprezentowanie wizerunku firmy zgodnie z obowiązującymi standardami jakości

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet benefitów w ramach systemu kafeteryjnego (www.mybenefit.pl)
  • możliwość pracy zdalnej po zakończeniu okresu próbnego
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne