Oferta pracy

Junior Customer Service and Operations Specialist

PayU S.A.

PayU S.A.

Krucza 50

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa klientów PayU za pośrednictwem różnych kanałów kontaktu,

  • odpowiadanie na wszystkie pytania klientów związane z ofertą oraz świadczonymi usługami,

  • przekazywanie zgłoszeń wymagających rozwiązania przez inne zespoły operacyjne do odpowiednich działów,

  • rozwiązywanie lub eskalacja problemów zgłaszanych przez klientów,

  • rejestracja reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami,

  • wprowadzanie danych do systemu,

  • obsługa alertów i incydentów związanych z działaniem systemu płatności i aplikacji firmy.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub administracji,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • dobra znajomość MS Excel,

  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy oraz budowania relacji,

  • komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,

  • otwartość na pracę w systemie równoważnym - praca w weekendy, na zmiany popołudniowe oraz nocne.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM,

  • znajomość specyfiki pracy w instytucji płatniczej.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • bogaty pakiet benefitów w ramach systemu kafeteryjnego (www.mybenefit.pl),

  • możliwość pracy zdalnej.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

PayU S.A.

At PayU, we are a global fintech investor and our vision is to build a world without financial borders where everyone can prosper. We give people in high-growth markets the financial services and products they need to thrive. Our expertise in 18 high-growth markets enables us to extend the reach of financial services. This drives everything we do, from investing in technology entrepreneurs, to offering credit to underserved individuals, to helping merchants buy, sell and operate online. Being part of Prosus, one of the largest technology investors in the world, gives us the presence and expertise to make a real impact. Find out more www.payu.com

Przewiń do profilu firmy