prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyJunior Customer Success Manager
eRecruiter
- Prosta 68, Wola, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (Junior)
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
eRecruiter
Prosta 68
Wola
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Będziesz dosprzedawać produkty i usługi, związane z systemem eRecruiter (jesteśmy działem sprzedażowym i szukamy osób, które nie boją się sprzedaży połączonej z obsługą Klientów 😊).
Oddamy w Twoje ręce portfel Klientów (docelowo ok. 130-160 niewielkich firm z całej Polski), którzy mają już system eRecruiter, a Twoim zadaniem będzie budowanie ich zaangażowania i rozwijanie współpracy poprzez kontakt telefoniczny, mailowy i spotkania biznesowe.
Będziesz odpowiadać za utrzymanie swoich Klientów i za ich zadowolenie z naszych usług.
Kwestie formalne, czyli procesowanie zamówień i umów ze swoimi Klientami, będą również częścią Twojej pracy.
Nasze wymagania
Szukamy osoby z minimum rocznym doświadczenie w zakresie sprzedaży lub/i HR tech lub/i rekrutacji.
Potrzebne Ci będzie czynne prawo jazdy kat. B (czynne, czyli Twoja ostatnia jazda samochodem to nie egzamin ;)).
Bądź gotowa/y do odbywania podróży służbowych (obecnie prowadzimy głównie spotkania online, ale być może wrócimy niedługo do tych tradycyjnych).
Mile widziane
Świetnie, jeśli znasz branżę rekrutacyjną, ale nie jest to koniecznie.
Jeszcze lepiej, jeśli znasz nasz system – eRecruiter lub inne rozwiązanie SaaS’owe.
To oferujemy
Wynagrodzenie zasadnicze + premia (wliczona w wynagrodzenie podane w ogłoszeniu)
Pracujemy w modelu opartym na stałej podstawie i zmiennej premii sprzedażowej.
Premia kwartalna jest uzależniona od wyników sprzedażowych
Dajemy przestrzeń do pełnej samodzielności i podejmowania decyzji. Nie ma u nas skryptów rozmów, sam wybierasz najlepszy sposób na dbanie o swoich Klientów.
Zapewnimy Ci pełne wdrożenie pod okiem dedykowanego opiekuna wdrożenia (nauczymy Cię systemów, z których korzystamy, np. eRecruiter, SalesForce, ale też pokażemy Ci nasze dobre praktyki w pracy z Klientami).
Pracujemy w otwartej kulturze organizacyjnej, jesteśmy na Ty, nie mamy formalnego dress codu, a nasz zespół to obecnie 10 CSMów (Ty możesz być tym jedenastym 😊)
Pracujemy hybrydowo – 2 dni pracy z biura w Warszawie (Rondo Daszyńskiego) i 3 dni pracy zdalnej. Jeśli chcesz, możesz też być w biurze częściej.
Mamy wewnętrzną wypożyczalnie aut na wyjazdy do Klientów.
Damy Ci telefon służbowy z możliwością wykorzystania na potrzeby prywatne.
Benefity
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
opieka stomatologiczna
służbowy telefon do użytku prywatnego
program emerytalny
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
prywatna opieka medyczna z pakietem dentystycznym
Pracowniczy Program Emerytalny (PPE)
premia
działania rozwojowe
dofinansowanie do doposażenia biura domowego
treningi umiejętności miękkich
dobra lokalizacja biura
rekrutacje wewnętrzne i staże wewnętrzne
Spotkanie z Rekruterem i Menadżerem
Spotkanie z Menadżerem zespołu i Menadżerem działu