Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest:

Booksy International Sp. z o.o. Nasza siedziba znajduje się w Warszawie (00-845) na ulicy Łucka 2/4/6 lok. U4. 

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO)(treść zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wrażliwych zawartych w przesłanych dokumentach przez Booksy International Sp. z o.o. ), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 

Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. 

Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody.  Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. 

Booksy International Sp. z o.o.

Junior Customer Success Onboarder / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Booksy International Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 16 sie 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
Junior Customer Success Onboarder
(Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta)
Wrocław

Ta propozycja współpracy to szansa dla wszystkich, którzy chcą razem z nami wdrażać na polski rynek najnowocześniejsze systemy rezerwacji wizyt. Jeśli w nawiązywaniu i rozwoju relacji z ludźmi czujesz się jak ryba w wodzie, a komunikacja międzyludzka nie sprawia Ci żadnego problemu, to jesteś osobą, której właśnie szukamy!

 

Zadania:

  • zdalne szkolenie nowych Klientów Booksy;
  • posprzedażowa opieka nad Klientem i dbanie o jego satysfakcję
  • realizacja kontaktów wychodzących i przychodzących poprzez telefon, email, czat, social media
  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami;
  • reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.

Jeżeli:

  • masz doświadczenie lub interesujesz się pracą w środowisku start-upowym/ obsługi Klienta/ Customer Success;
  • lubisz rozmawiać z Klientami;
  • jesteś uśmiechniętym optymistą;
  • potrafisz samodzielnie zorganizować sobie pracę;
  • posiadasz umiejętność przekonywania;
  • skupiasz się na osiągnięciu celu
  • potrafisz pracować pod presją czasu;
  • lubisz pracować w zespole;
  • znasz pakiet Office
  • znasz język angielski (niewymagany lecz mile widziany)

 

…szukamy właśnie Ciebie

Oferujemy:

  • pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze;
  • rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb;
  • wynagrodzenie złożone z podstawy i systemu premiowego;
  • pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu;
  • zatrudnienie w szybko rozwijającym się, międzynarodowym start-upie;
  • benefity: kartę Multisport oraz prywatną opiekę medyczną;
  • Wiele okazji do integracji - wspólnie świętujemy sukcesy, uprawiamy różne sporty, po prostu lubimy razem spędzać czas :)

 

#People First        #Act Like an Owner         #Work as a Team        #Shoot for the Moon

Booksy International to jeden z najszybciej rosnących polskich start-upów o globalnym zasięgu. Innowacyjna aplikacja codziennie zmienia branżę health&beauty na całym świecie.

Nasze główne biura zlokalizowane są już na 4 kontynentach. 

Więcej o nas znajdziesz na www.booksy.com

Przeczytaj o nas więcej:

Junior Customer Success Onboarder
(Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta)

Ta propozycja współpracy to szansa dla wszystkich, którzy chcą razem z nami wdrażać na polski rynek najnowocześniejsze systemy rezerwacji wizyt. Jeśli w nawiązywaniu i rozwoju relacji z ludźmi czujesz się jak ryba w wodzie, a komunikacja międzyludzka nie sprawia Ci żadnego problemu, to jesteś osobą, której właśnie szukamy!

 

Zadania:

  • zdalne szkolenie nowych Klientów Booksy;
  • posprzedażowa opieka nad Klientem i dbanie o jego satysfakcję
  • realizacja kontaktów wychodzących i przychodzących poprzez telefon, email, czat, social media
  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami;
  • reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.

Jeżeli:

  • masz doświadczenie lub interesujesz się pracą w środowisku start-upowym/ obsługi Klienta/ Customer Success;
  • lubisz rozmawiać z Klientami;
  • jesteś uśmiechniętym optymistą;
  • potrafisz samodzielnie zorganizować sobie pracę;
  • posiadasz umiejętność przekonywania;
  • skupiasz się na osiągnięciu celu
  • potrafisz pracować pod presją czasu;
  • lubisz pracować w zespole;
  • znasz pakiet Office
  • znasz język angielski (niewymagany lecz mile widziany)

 

…szukamy właśnie Ciebie

Oferujemy:

  • pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze;
  • rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb;
  • wynagrodzenie złożone z podstawy i systemu premiowego;
  • pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • szkolenia podnoszące kompetencje z zakresu znajomości produktu;
  • zatrudnienie w szybko rozwijającym się, międzynarodowym start-upie;
  • benefity: kartę Multisport oraz prywatną opiekę medyczną;
  • Wiele okazji do integracji - wspólnie świętujemy sukcesy, uprawiamy różne sporty, po prostu lubimy razem spędzać czas :)

 

#People First        #Act Like an Owner         #Work as a Team        #Shoot for the Moon

Booksy International to jeden z najszybciej rosnących polskich start-upów o globalnym zasięgu. Innowacyjna aplikacja codziennie zmienia branżę health&beauty na całym świecie.

Nasze główne biura zlokalizowane są już na 4 kontynentach. 

Więcej o nas znajdziesz na www.booksy.com

Przeczytaj o nas więcej:

Ogłoszenie archiwalne